Sukcesywna dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-20 09:45:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61968 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie pochodzących
z procesu regeneracji materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni:

I część zamówienia - Dostawa wkładów atramentowych i kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett-Packard
Opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi – Zestawienie materiałowe (Załącznik 1A Do SIWZ)

II część zamówienia - Dostawa wkładów atramentowych, kaset z tonerami i cartridgy do urządzeń firmy Canon, Samsung, Toshiba, Ricoh, Kyocera, OKI, Konica Minolta oraz Panasonic
Opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi SIWZ – Zestawienie materiałowe (Załącznik 1B do SIWZ)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I oraz II zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 A do SIWZ – dla I części zamówienia oraz załącznik nr 7 B do SIWZ – dla II części zamówienia.
Miejscem sukcesywnych dostaw będzie magazyn centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie w Gdyni ul. Warsztatowa 5, 81-338 Gdynia.


Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla I części zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2018 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla II części zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2018 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Ulica ul. Chrzanowskiego
Nr domu 10
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81338
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel (58) 355 33 33
Fax (58) 620 67 43
Email zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.umgdy.gov.pl
Adres strony url www.umgdy.gov.pl
Regon 14500001111
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.umgdy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umgdy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy skadać w fomie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
Numer referencyjny ZP-JBC-3800-13/17
Rodz zam D
Okres2c 30/04/2018
Szacunkowa wart zam calosc 171252.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2018 roku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym odpowiednio w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie,że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W zakresie części I zamówienia - § 7 Zmiany umowy 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian zaistniałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć np. zaprzestania produkcji towaru określonego w zestawieniu materiałowym dla części I (Załącznik nr 1A) pod warunkiem zapewnienia towarów o co najmniej takich samych właściwościach/parametrach. W zakresie części I zamówienia - § 7 Zmiany umowy 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian zaistniałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć np. zaprzestania produkcji towaru określonego w zestawieniu materiałowym dla części II (Załącznik nr 1B) pod warunkiem zapewnienia towarów o co najmniej takich samych właściwościach/parametrach.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 40
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczania Należytego Wykonania Umowy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)