Dostawa krzeseł

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-14 13:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61995 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł: krzesła obrotowe, krzesła miękkie typ ISO, fotele obrotowe, fotele obrotowe do pracy 24H/7 dni, krzesła twarde.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł: krzesła obrotowe: 67 szt., krzesła miękkie typ ISO: 140 szt., fotele obrotowe- 7 szt. , fotele obrotowe 24H: 3 szt., krzesła twarde- 5 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł: krzesła obrotowe: 110 szt., krzesła miękkie typ ISO: 43 szt., fotele obrotowe: 10 szt., fotele obrotowe 24H: 11 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł: krzesła obrotowe: 41 szt., krzesła miękkie typ ISO: 225 szt., fotele obrotowe: 3 szt., fotele obrotowe 24H: 2 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł: krzesła obrotowe: 11 szt., krzesła miękkie typ ISO: 39 szt., fotele obrotowe: 1 szt., fotele obrotowe 24H: 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Powstańców Wielkopolskich
Nr domu 7
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85090
Panstwo Polska
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 525 255 320
Fax 525 255 319
Email przetarg@bg.policja.gov.pl
Adres strony url www.kujawqsko-pomorska.policja.gov.pl
Regon 9136215200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KWP w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz
Numer referencyjny SZPiFP-35-17
Rodz zam D
Okres2c 16/10/2017
Szacunkowa wart zam calosc 118056.91
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy (zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu)
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidywane zmiany zostały określone we zworze umowy- Załącznik nr 3
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/04/2017
Godz skl 13:00
IV 4 4 jezyki PLN
Termin on
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja Nie dotyczy
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Ofertę należy złożyć na formularzu przygotowanym wg wzoru stanowiącym załącznik nr 1 oraz odpowiedni dla każdego zadania wykaz towaru (odpowiednia do zadania tabela)- załącznik 1A-1D do SIWZ, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być sporządzane trwałą techniką w języku polskim, w walucie PLN. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej. Zamawiający nie wymaga oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2) pełnomocnictwa, złożone w formie pisemnej (oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, winny być złożone zgodnie z formą określoną w § 14 Ro9zporzadzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 5. Osoba(-y) uprawniona (-e) do reprezentowania wykonawcy musi parafować miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z ofertą w sposób trwały.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)