Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, kopert, papieru kserograficznego, płyt CD, baterii
Publication date | 2017-04-10 |
End date | 2017-04-20 09:30:00 |
Instytucja | Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna |
Miejscowość | Tarnowskie Góry |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 62096 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301076442, 301920001 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, papieru kserograficznego, płyt CD, baterii. Zamówienie składa się z 5 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 – Materiały biurowe Pakiet nr 2 – Koperty Pakiet nr 3 – Papier kserograficzny Pakiet nr 4 – Płyty CD Pakiet nr 5 – Baterie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D.1] ÷ [D.5] do SIWZ „Formularz asortymentowo - cenowy”. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. OpisL.p Asortyment Jedn. miary Ilość zamawiana 1 Blok listowy A4 100k. w kratkę szt. 12 2Cienkopis szt. 70 3 Długopis szt. 1200 4 Długopis żelowy (z możliwością pisania na fakturach) szt. 50 5 Długopis – na łańcuszku szt. 10 6 Dziurkacz plastikowy – dziurkowanie na minimum 12 kartek szt. 1 7 Dziennik korespondencyjny (podawczy) szt. 3 8 Gumka recepturka 20g op. 1 9 Kalendarz A-4 - książkowy szt. 2 10 Kalendarz A-5 – książkowy (jeden dzień na stronie) szt. 50 11 Kalka maszynowa A4 op=50 ark. op. 15 12 Kalkulator biurowy 12-pozycyjny(wym.ok.160x150mm) szt. 2 13 Karton archiwizacyjny A4 wykonany ze sztywnej tektury falistej, szerokość minimum 35cm x 25cm x10cm szt. 1500 14 Klej biurowy w sztyfcie 35g szt. 15 15 Koszulki foliowe A4 op=100 szt. 40 mic. op. 100 16 Koszulki foliowe A5 op=100 szt. 40 mic. op. 1 17 Marker wodoodporny, permanentny (czerwony, czarny) szt. 350 18 Nawilżacz do palców szt. 1 19 Nożyczki średnie z uchwytem plastikowym szt. 7 20 Ofertówki plastikowe, przeźroczyste A4, twarde op.=25szt op. 4 21 Papier do drukarki 240x2x12 op. 7 22 Papier do drukarki 240*8 1+1 RUM op. 90 23Poduszka do stempli szt. 1 24 Pinezki tablicowe (op.25szt) op. 1 25 Rolki termoczułe do kasy fiskalnej 110x20 rolka 13 26 Rolki termoczułe do kasy fiskalnej 57x15 rolka 1250 27 Papier (rolka) do faksu szer. 210 mm dł. 30m rolka 15 28 Segregator A4 szer. 4cm dwupierścieniowy mechanizm otw. szt. 7 29 Segregator A4 szer. 7cm szt. 200 30 Skoroszyt oczkowy A4, plastikowy, przednia okładka przeźroczysta ,tylna kolorowa, wymienny pasek opisowy szt. 300 31 Skorowidz A4 w twardej oprawie, szyty szt. 1 32 Spinacze biurowe 33mm op=100szt op. 320 33 Spinacze biurowe 50mm op=50szt op. 20 34 Spinacz klips 19mm (op. 12szt) op. 2 35 Spinacz klips 25mm (op. 12szt) op. 2 36 Spinacz klips 32mm (op. 12szt) op. 2 37 Taśma pakowa szara szer. 5cm dł. 50mb szt. 12 38 Taśma klejąca przeźroczysta szer. 2 cm dł.20 mb szt. 100 39 Taśma maszynowa 13 czarna szt. 6 40 Taśma OKI 320 uniwersalna szt. 85 41 Teczki do akt osobowych PCV na 2 ringi szer. grzbietu 2cm szt. 10 42 Teczki podawcze do podpisu na 20 kart. - oprawa introligat. szt. 3 43 Teczki wiązane białe A4 szt. 1000 44 Textmarker (różne kolory) szt. 30 45 Tusz do bielizny szt. 1 46 Tusz do stempli – wodny, do stempli ręcznych i tuszujących z gumową i polimerową płytką stemplującą z końcówką ułatwiającą nasączanie (czarny, niebieski, czerwony) min 25ml szt. 55 47 Wkład do długopisu żelowego zaoferowanego w poz.4 szt. 40 48 Wkład do długopisu typu zenit szt. 15 49 Zeszyt A4 96k.80 g kratka twarda oprawa szt. 5 50 Zeszyt A4 96k.80 g kratka miękka oprawa szt. 85 51 Zeszyt A4 300k. 80g kratka twarda oprawa szt. 1 52 Zeszyt A5 96k. 80g kratka twarda oprawa szt. 5 53 Zeszyt A5 96k. 80g kratka miękka oprawa szt. 75 54 Zeszyt A5 60k. 80g kratka miękka oprawa szt. 25 55 Zeszyt A5 32k. 80g kratka miękka oprawa szt. 5 56 Zszywacz plastikowy, średni do zszywek 24/6" szt. 20 57 Zszywki 24/6 op=1000szt op. 450 58 Zszywki 24/8 op=1000szt op. 5 59 Zszywki małe 10 op=1000szt op. 5 60 Papier do drukowanie recept – A4 podzielny na trzy równe części tzn 210 x 99cm Ryz 150L.p Asortyment Jedn. miary Ilość zamawiana 1 Koperty C4 białe, samoprzylepne szt. 300 2 Koperty C4 szare, samoprzylepne szt. 1300 3 Koperty C5 białe, zamykana na krótszym boku szt. 50 4 Koperty C5 szare, zamykana na krótszym boku szt. 1500 5 Koperty C6 białe, samoprzylepne szt. 3000 6 Koperta B4 szt. 10 7 Koperta B5 szt. 2 8 Koperta bąbelkowa szt. 250 9 Koperty trójwymiarowa rozm.35cmx25cm szt. 15L.p Asortyment Jedn. miary Ilość zamawiana 1. Papier ksero A3 gramat. 80g/m2 ryza = 500 arkuszy ryza 12 2. Papier ksero A4 gramat. 80g/m2 ryza = 500 arkuszy ryza 1200 3. Papier ksero A4 kolor satyna 120g ryza = 500 arkuszy ryza 20 4. Papier ksero A5 gramat. 80g/m2 ryza = 500 arkuszy ryza 150L.p Asortyment Jedn. miary Ilość zamawiana 1. Płyta CD-R w kopertą szt 8500 2. Płyta DVD + R w kopercie szt 500L.p Asortyment Jedn. miary Ilość zamawiana 1. Bateria CR 2032 szt. 20 2. Bateria LR 03 Mini szt. 100 3. Bateria LR 14 alkaliczna szt. 10 4. Bateria LR 20 alkaliczna szt. 5 5. Bateria LR 6 alkaliczna szt. 500 6. Bateria 6F 22 9V alkaliczna szt. 30 7. Bateria CR 2025 szt. 6 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna |
Ulica | ul. Pyskowicka |
Miejscowosc | Tarnowskie Góry |
Kod poczt | 42612 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 285 40 58 |
Fax | 32 384 54 04 |
zp@wspsa.pl | |
Adres strony url | www.wspsa.pl |
Regon | 24151294000000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Dostep dokumentow zamowienia | www.wspa.pl |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.wspsa.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pismnie-za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia23.11.2012r.-Prawo poctowe, osobiście lub za pośrednictwem posłńca |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowickiej 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, sekretariat - bdynek administracji |
Numer referencyjny | WSP-DZP-2100-15/2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 12 |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | nie dotyczy |
Zakresie warunkow udzialu | nie dotyczy |
Inne dokumenty niewymienione | Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr [D], spełnia określone wymagania i jest zgodny z przedmiotem zamówienia opisanym w załącznikach [D], znajduje się w formularzu oferty stanowiącym załącznik [C] do SIWZ. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b) czasowego braku dostępności produktu objętego umową. Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. 4. Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60 |
Data skl | 20/04/2017 |
Godz skl | 09:30 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |