DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ELEKTROTERAPII – 4 zadania

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-20 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62147 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ELEKTROTERAPII – 4 zadania:
Zadanie nr 1 Dwukierunkowe asymetryczne elektrody diagnostyczne o zmiennej krzywiźnie do zatoki wieńcowej z dostępu dolnego - 1 pozycja asortymentowa
Zadanie nr 2 Elektrody referencyjne kompatybilne z systemem elektroanatomicznym 3D- 1 pozycja asortymentowa
Zadanie nr 3 Elektrody diagnostyczne do mapowania żył płucnych z czujnikiem magnetycznym- 1 pozycja asortymentowa
Zadanie nr 4 Elektrody diagnostyczne 20-polowe- 1 pozycja asortymentowa


Opis

Dwukierunkowe asymetryczne elektrody diagnostyczne o zmiennej krzywiźnie do zatoki wieńcowej z dostępu dolnego – 70 sztukElektrody referencyjne kompatybilne z systemem elektroanatomicznym 3D współpracującym z elektrodami ablacyjnymi dowolnego producenta – 100 zestawówElektroda diagnostyczna do mapowania żył płucnych z czujnikiem magnetycznym – 30 zestawówElektrody diagnostyczne 20-polowe – 15 zestawów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Nr domu 8
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20954
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 0-81 72-44-360
Fax 081 746-71-55
Email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url www.spsk4.lublin.pl
Regon 28875100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk4.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk4.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie, ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin - Kancelaria Ogólna na I piętrze (pok. 106)
Numer referencyjny EDZ.242-38/17
Rodz zam D
Okres2c 12/09/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - co najmniej 170 000 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 30 000 2. 97 000 3. 32 000 4. 11 000
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał nie mniej niż 1 dostawę obejmującą swoim zakresem przedmiot postępowania i / lub innego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż 397 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania – w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy dla dostawy referencyjnej podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 71 000 2. 226 000 3. 74 000 4. 26 000
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wymogami wynikającymi z Rozdziału 5 pkt.A): 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów/zestawów o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto poszczególnych elementów (odpowiednio: sztuki / opakowania / elementu kompletu czy zestawu wskazanego w ppkt. b), d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto g. łączną wartość netto i brutto oferty w ramach danego zadania (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 3) wypełnioną tabelę parametrów technicznych podanych w Załączniku nr 1-4 do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „Dane techniczne Tak/Nie”) *) 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1-4 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w tym Załączniku do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto; c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie; d) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy. 2.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)