Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-20 09:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62669 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301251105
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju zgodnie z załącznikiem nr 1 - tonerów.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju zgodnie z załącznikiem nr 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Bohaterów Warszawy
Nr domu 67
Miejscowosc Busko-Zdrój
Kod poczt 28100
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3782401
Fax 041 3782768
Email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Regon 00031146700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.busko.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.busko.com.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/22/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 94561
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stanowi żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 116 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki: na załącznik nr 1 minimum 58 000,00 zł, a na załącznik nr 2 minimum 58 000,00 zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 116 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki: na załącznik nr 1 minimum 58 000,00 zł, a na załącznik nr 2 minimum 58 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ i arkusze asortymentowo-cenowe Załącznik nr 1 i nr 2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 4 i 5 SIWZ) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Próbki po 1 szt na każdą pozycję załącznika nr 2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów technicznych podanych w załączniku nr 1 i nr 2.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 25.1 Zmiany umowy Określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 25.2 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Zmiana stawki VAT.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)