Dostawa tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-24 12:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62682 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa fabrycznie nowych tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
2. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie:
1) produkty nie używane, nie uszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu, numerem katalogowym i datą produkcji, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, zabezpieczenia szczelności kaset atramentowych oraz zabezpieczenia szczelności innych materiałów eksploatacyjnych, które będą spełniały parametry wskazane w Załączniku nr 1 A do SIWZ, i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Produkty muszą być materiałami zalecanymi przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone lub równoważnymi.
2) produkty nie używane, nie uszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu, numerem katalogowym i datą produkcji, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, które będą spełniały parametry wskazane w Załączniku nr 1 B do SIWZ, i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Produkty muszą być materiałami zalecanymi przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone lub równoważnymi.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
4. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, (…) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność produktu i jakość wydruku) w stosunku do oryginału, z widoczną nazwą producenta oraz nazwą urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony, symbolem produktu i datą produkcji, nie powodujący awarii urządzenia do którego jest przeznaczony, nie używany, nie uszkodzony, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem oraz zabezpieczenia szczelności kaset z atramentem.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie. Odpowiednie informacje Wykonawca winien wpisać w kolumnie nr 4 Załączników nr 1 A i 1 B do SIWZ, tj. nazwę producenta, kod produktu nadany przez producenta, oferowaną wydajność. Przedstawiona przez Wykonawcę wydajność winna być określona za pomocą pomiaru zgodności z normą ISO/IEC 19752, normą ISO/IEC 24711, normą ISO/IEC 19798 oraz normą ISO/IEC 24712.
7. Zamawiający dopuszcza tonery korporacyjne. W przypadku zaoferowania takich tonerów odpowiednie informacje Wykonawca winien wpisać w kolumnie nr 4 Załączników nr 1 A i 1 B do SIWZ. Toner korporacyjny musi spełniać warunki określone w pkt. III.1 SIWZ.
8. Szczegółowy wykaz tonerów, kaset atramentowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych zawierający modele urządzeń jakie użytkuje Zamawiający, rodzaj tonera, kasety atramentowej i innego materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, znajduje się w Załączniku nr 1 A do SIWZ.
9. Szczegółowy wykaz tonerów zawierający modele urządzeń jakie użytkuje Zamawiający, rodzaj tonera zalecanego przez producenta urządzenia oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, znajduje się w Załączniku nr 1 B do SIWZ.
10. Miejscem dostaw dla:
1) Załącznika nr 1 A do SIWZ jest magazyn w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, przy ul. Filtrowej 57.
2) Załącznika nr 1 B do SIWZ jest magazyn w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach Drugich (gm. Pomiechówek).
11. Ilości wskazane w Załącznikach nr 1 A i 1 B do SIWZ są wielkościami przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Ulica ul. Filtrowa
Nr domu 57
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02056
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 224 445 000
Fax 022 4445415, 4445410
Email nik_zp@nik.gov.pl
Adres strony url www.nik.gov.pl
Regon 5200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.nik.gov.pl/zamowienie-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.nik.gov.pl/zamowienie-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
Numer referencyjny BGO-BGZ.261.009.2017
Rodz zam D
Okres2c 14/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. UWAGA do sekcji III.3) Ogłoszenia Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP: 2. Dla tonerów oryginalnych, kaset atramentowych oryginalnych oraz innych materiałów eksploatacyjnych - próbek, w celu sprawdzenia ich autentyczności (bez testowania). 3. Dla produktów równoważnych - próbek, w celu przeprowadzenia praktycznych testów, sprawdzających, czy są one równoważne i zgodne z opisem przedstawionym w Załącznikach nr 1 A i 1 B do SIWZ. 4. Dla produktów równoważnych, dla potwierdzenia, że oferowane produkty są równoważnymi: - raporty z testów przeprowadzonych według norm: • ISO/IEC 19752 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, • ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych, • ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, • oraz ISO/IEC 24712 (lub równoważnej), wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające , że oferowane produkty, w zależności od rodzaju, odpowiadają tym normom, • karty charakterystyki produktów przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC. 5. Dla tonerów korporacyjnych - oświadczenie producenta tonerów, potwierdzające, że są to oryginalne materiały, o takiej samej wydajności tylko w innym opakowaniu. 6. W przypadku, gdy proponowany produkt nie okaże się produktem równoważnym lub gdy oferowany produkt będzie niezgodny z opisem przedstawionym w Załącznikach nr 1 A i 1 B do SIWZ lub gdy Wykonawca nie dostarczy próbek produktów w wyznaczonym terminie − oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt VI.7.1.3 oraz VI.7.1.4 SIWZ muszą być przedstawione: • w formie oryginału lub kopii poświadczonej własnoręcznym podpisem i dopiskiem „za zgodność z oryginałem”, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. • w języku polskim lub w języku wydania wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwota gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, e) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w stosunku do treści oferty dotyczące przedmiotu umowy, sposobu realizacji dostaw oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności oraz zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz, 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca, itp., 5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów.
Kryt 0 cena ofertowa
Kryt 0p 56
Czy aukcja Nie
Data skl 24/04/2017
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt XV SIWZ.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)