Modernizacja Szpitalnego Systemu Informatycznego oraz optymalizacja procesów w zakresie gospodarki lekami i materiałami

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-19 10:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza
Miejscowość Brzozów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62697 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 722000007, 302000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja Szpitalnego Systemu Informatycznego oraz optymalizacja procesów
w zakresie gospodarki lekami i materiałami w zakresie szczegółowo opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza
Ulica ul. Ks. J. Bielawskiego
Nr domu 18
Miejscowosc Brzozów
Kod poczt 36200
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 134 309 587
Fax 134 309 587
Email zampub@szpital-brzozow.pl
Adres strony url www.szpital-brzozow.pl
Regon 30447300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-brzozow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana forma pisema
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny Im. Ks. B. Markiewicza, 36-200 Brzozów, ul. Ks. J. Bielawskiego 18
Numer referencyjny SZPiGM 3820/29/2017
Rodz zam U
Okres2c 6
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Ewentualne zamówienie zostanie udzielone na podstawie art.67 ust. 1 ppkt 6 ustawy Pzp w zakresie określonym opisem przedmiotu zamówienia postępowania podstawowego.
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa warunek posiadania doświadczenia w zakresie realizacji dostaw/usług odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, oraz warunek dysponowania osobami o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu zawodowym które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Szczegółowy opis sposobu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w pkt. 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) - wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 5 ust. 4) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 12. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy przedstawić: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie: - Kierownik projektu, który posiada wykształcenie wyższe, zarządzał co najmniej 2 (dwoma) projektami informatycznymi, odebranymi przez zamawiającego, o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każdy oraz posiada co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami informatycznymi - minimum dwóch ekspertów, którzy posiadają wykształcenie wyższe, a także uczestniczyli we wdrożeniu co najmniej 2 projektów informatycznych, o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każdy, w których realizowano m.in. wdrożenie w obszarze Ruch Chorych, Przychodnia, Rozliczenia z NFZ, w ciągu ostatnich 5 lat - minimum jednego eksperta, który posiada wykształcenie wyższe, z także uczestniczył we wdrażaniu co najmniej 2 projektów informatycznych, o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każdy, w których realizowano m.in. wdrożenie w obszarze gospodarki materiałami i lekami (Gospodarka Magazynowa, Apteka, Apteczka Oddziałowa), w ciągu ostatnich 5 lat - minimum dwóch specjalistów, posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji wdrożeniowca w zakresie analizy wymagań, projektowania i wdrażania systemu do analiz i raportowania (Business Intelligence) w obszarze gospodarki lekami i materiałami Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Należy przedstawić: Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw/usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia: 1. dostawa i wdrożenie systemu informatycznego w obszarze Ruch Chorych, Apteka, Apteczka Oddziałowa, Przychodnia oraz integracja z częścią administracyjną systemu funkcjonującą już w jednostce. Przy czym zakres wykonanej integracji musi dotyczyć co najmniej: • Wspólnej bazy świadczeń medycznych (Procedur, Badania) systemów: Koszty, Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń, Laboratorium, Pracownia Diagnostyczna, Ruch Chorych • Eksportu zadekretowanych dokumentów przychodowych, rozchodowych z systemu Apteka/Apteczka Oddziałowa do systemu Finanse Księgowość • Wymiany informacji pomiędzy Apteką, a systemem Finansowo-księgowym w zakresie przyjętych towarów, faktur zakupowych, a także rozchodów na ośrodki kosztów, z zachowaniem charakterystyki kont księgowych. • Automatycznego przydzielania numeracji faktur sprzedażowych realizowanych w ramach modułów Przychodnia i Ruch chorych w szczególności rozliczenia i statystyka medyczna z modułu Finansowo-Księgowego Należy przedstawić co najmniej jedna referencję o wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto. 2. wykonanie usługi optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej obejmującej co najmniej: • Uruchomienie magazynów na oddziałach szpitalnych dla sprzętu jednorazowego, materiałów diagnostycznych • Ustalenie i zaimplementowanie limitów kwotowych po stronie OPK w procesie zamówień materiałowych • Połączenie magazynów i stworzenie grupy magazynów głównych z utworzonymi grupami towarów i materiałów • Wprowadzenie elektronicznych zamówień – ujednolicenie nazewnictwa (synonimy/zamienniki) • Ustalenie harmonogramu wydawania towarów z magazynu z dokładnością do komórki organizacyjnej lub osoby dystrybuującej towar na odziały Należy przedstawić co najmniej jedną referencję o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione Informacja dotycząca podwykonawstwa - wzór stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców. W przypadku gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty. Oświadczenie dotyczące wielkości przedsiębiorstwa wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta przetargowa – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami nr 1, 2 i 3 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena ofety
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)