Dostawa i instalacja nowego systemu GC-MS (chromatograf gazowy sprzężony z detektorem mas)z autosamplerem do nastrzyków próbek ciekłych, w trybie headspace oraz SPME typu XYZ wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi i działania systemu na potrzeby realizacji projektu NCBR nr DOB-BIO7/21/01/2015 na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa pt. Kołowy Autonomiczny Namierzacz i Analizator „KANIA”

Publication date 2017-04-10
End date 2017-04-25 10:00:00
Instytucja Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62957 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 385440000, 484610007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa zawarta w Wykazie parametrów technicznych stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Zestawienie ocenianych parametrów przedmiotu zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie instalacja, rozumiana jako podłączenie sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową lub instrukcją montażu producenta sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania. Wykonawca zapewni również szkolenie w siedzibie Zamawiającego łącznie przez 4 dni robocze po 8 godzin dziennie dla minimum 5 osób z zakresu obsługi sprzętu, w tym 2 dni szkolenia po zakończeniu instalacji Sytemu i 2 dni szkolenia po upływie 6 miesięcy od protokolarnego odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Ulica Al. Ujazdowskie
Nr domu 7
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00583
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 601 55 95
Fax 22 601 55 57
Email agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl; grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl
Adres strony url http://clk.policja.pl
Regon 14270701100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.clk.policja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, pocztą lub osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, pokój 121
Numer referencyjny ZP-3/CLKP/2017
Rodz zam D
Okres2c 42
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia obejmującego dostarczenie, instalację i uruchomienie nowego systemu GC-MS wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem oraz przeprowadzenie 2 (dwu) dniowego szkolenia do 42 dni od daty podpisania umowy. Drugie, dodatkowe nieodpłatne szkolenie, zostanie przeprowadzone w ciągu 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia, w terminie ustalonym wspólne z Zamawiającym.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na dostawie chromatografu gazowego, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b)oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a)wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1) SIWZ. 6.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1) SIWZ dotyczące tych podmiotów. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1)o których mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt 2 lit a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).8.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający żąda: a) katalogów i/lub innych materiałów informacyjnych wydanych przez producenta, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie katalogów i/lub innych materiałów informacyjnych w języku angielskim. W przypadku zaoferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego z nazwy producenta/modelu/typu, nie jest wymagane załączenie ww. dokumentów, b)uzupełnionego o opis techniczny oferowanego urządzenia „Wykazu parametrów technicznych”, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, c)certyfikatu zgodności CE świadczącego o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianego sprzętu lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: 1)zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację Przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawek podatku od towarów i usług. Podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości brutto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto; 2)uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 3)zmiany zakresu Przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcom; 4)konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 14 dni, 5)wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 25/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)