Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu “Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim”

Publication date 2017-04-11
End date 2017-04-20 09:00:00
Instytucja Powiat Żagański
Miejscowość Żagań
Województwo lubuskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63483 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 323220006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa nowego sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu “Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” w podziale na

CZĘŚĆ I - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU (ZSTiL)
1.1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 23 szt.
1.2. Komputer przenośny z oprogramowaniem - 1 szt.
1.3. Projektor multimedialny – 1szt.
1.4. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 1 szt.
1.5. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 1 szt.
1.6. Drukarka laserowa kolor - - 1 szt.
1.7. Drukarka atramentowa kolor - 1szt
1.8. Ploter kreśląco-tnący - 1 szt.
1.9 Zestaw do modernizacji stanowisk – 15 szt/ zestawów

CZĘŚĆ II - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU (ZSTiL) - routery
2.1. Router - 8 szt.

CZĘŚĆ III - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH W SZPROTAWIE (ZSZ)
3.1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 2 szt.
3.2. Komputer przenośny z oprogramowaniem - 7 szt.
3.3. Tablet graficzny – 1 szt.
3.4. Projektor multimedialny - 3 szt.
3.5. Drukarka laserowa monochromatyczna - 2 szt.
3.6. Drukarka laserowa kolor – 1 szt.
3.7. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 1 szt
3.8. Profesjonalne urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 2 szt
3.9. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne z funkcją drukowania z urządzeń przenośnych - 1 szt.
3.10. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolor A3/A4 - 1 szt.
3.11. Ploter kreśląco-tnący - 1 szt.
3.12. Skaner płaski - 5 szt.
3.13. Serwer stelażowy - 1 szt.
3.14. Napęd taśmowy do archiwizacji - 1 szt.
3.15. Zestaw interaktywny - 1 szt.
3.16. Tablica interaktywna - 1 szt.
3.17. Monitor interaktywny - 1 szt.

CZĘŚĆ IV - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W IŁOWEJ (ZSP)
4.1. Komputer z oprogramowaniem - 21 szt.
4.2. Projektor multimedialny – 2 szt.

CZĘŚĆ V - Dostawa dla PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŻAGANIU (PPP)
5.1. Komputer przenośny z oprogramowaniem - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi jednocześnie specyfikację techniczną
i został określony w załącznikach:
Część I – zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ
Część II – zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ
Część III – zgodnie z załącznikiem nr 1c do SIWZ
Część IV – zgodnie z załącznikiem nr 1d do SIWZ
Część V – zgodnie z załącznikiem nr 1e do SIWZ

3. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy sprzętu, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego.
4. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazującymi ich równoważność.
5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany system operacyjny był nowy (nieużywany nigdy wcześniej), w wersji z oryginalnym nośnikiem producenta lub umieszczony na partycji RECOVERY umożliwiającej odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii oraz certyfikatem autentyczności dla każdej licencji.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowanie systemowe uprawniało do pomocy technicznej producenta oprogramowania na zasadach EULA oraz było objęte gwarancja producenta na zasadach EULA.
7. Zamawiający skorzysta z możliwości weryfikacji legalności oprogramowania.
8. Zamawiający celem zabezpieczenia się przed otrzymaniem w ramach niniejszego postępowania fałszywego bądź używanego oprogramowania, będzie żądał na etapie dostawy przedstawienia dokumentów dotyczących zakupu zaoferowanego oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta oprogramowania.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na sprzęt będący przedmiotem umowy, nie krócej niż na 3 lata.(z zastrzeżeniem części II – jeżeli zostanie zaoferowany przez Wykonawcę używany/refabrykowany).
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt dla wszystkich części był fabrycznie nowy
(z zastrzeżeniem części II gdzie Zamawiający dopuszcza router nowy lub używany/refabrykowany)
11. Zamawiający informuje, że sprzęt wymieniony w części I, II, III, IV zostanie zakupiony przez Powiat Żagański, jako organ nadzorujący, celem przekazania bezpłatnie placówkom oświatowym, które wykorzystają go do celów związanych z działalnością dydaktyczną.

12. Zamawiający w przypadku dostaw nie stosuje art. do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,

13. O zamówienie mogą się ubiegać wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

13.1. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wynosi minimum 30% osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace bądź umowy zlecenia przez zakłady pracy chronionej lub Wykonawców albo ich jednostki (w formularzu ofertowym należy określić ilość osób zatrudnionych ogółem i ilość osób zatrudnionych z jakiejkolwiek niżej wskazanej grupy społecznie marginalizowanej (może być kilka grup łącznie))

13.2. Grupy społecznie marginalizowane, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp,
tj. w szczególności:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.);
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, 691 i 868);
c) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. poz. 557, z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem;
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 546);
e) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163, z późn. zm.);
f) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r. poz. 680, z 2013 r. poz. 1650, z 2014 r. poz. 1004, z 2015 r. poz. 1607 oraz z 2016 r. poz. 783);
g) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
h) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 573 oraz z 2016 r. poz. 749).


Opis

CZĘŚĆ I - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU (ZSTiL)
1.1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 23 szt.
1.2. Komputer przenośny z oprogramowaniem - 1 szt.
1.3. Projektor multimedialny – 1szt.
1.4. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 1 szt.
1.5. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 1 szt.
1.6. Drukarka laserowa kolor - - 1 szt.
1.7. Drukarka atramentowa kolor - 1szt
1.8. Ploter kreśląco-tnący - 1 szt.
1.9 Zestaw do modernizacji stanowisk – 15 szt/ zestawów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie specyfikację techniczną został określony w załącznikach:
Część I – zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ
CZĘŚĆ II - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU (ZSTiL) - routery
2.1. Router - 8 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie specyfikację techniczną został określony w załącznikach:
Część II – zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ
CZĘŚĆ III - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH W SZPROTAWIE (ZSZ)
3.1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 2 szt.
3.2. Komputer przenośny z oprogramowaniem - 7 szt.
3.3. Tablet graficzny – 1 szt.
3.4. Projektor multimedialny - 3 szt.
3.5. Drukarka laserowa monochromatyczna - 2 szt.
3.6. Drukarka laserowa kolor – 1 szt.
3.7. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 1 szt
3.8. Profesjonalne urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne - 2 szt
3.9. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne z funkcją drukowania z urządzeń przenośnych - 1 szt.
3.10. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolor A3/A4 - 1 szt.
3.11. Ploter kreśląco-tnący - 1 szt.
3.12. Skaner płaski - 5 szt.
3.13. Serwer stelażowy - 1 szt.
3.14. Napęd taśmowy do archiwizacji - 1 szt.
3.15. Zestaw interaktywny - 1 szt.
3.16. Tablica interaktywna - 1 szt.
3.17. Monitor interaktywny - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi jednocześnie specyfikację techniczną i został określony w załącznikach:
Część III – zgodnie z załącznikiem nr 1c do SIWZ
CZĘŚĆ IV - Dostawa dla ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W IŁOWEJ (ZSP)
4.1. Komputer z oprogramowaniem - 21 szt.
4.2. Projektor multimedialny – 2 szt.

ofertowy w zakresie oferowanej części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie specyfikację techniczną został określony w załącznikach:
Część IV – zgodnie z załącznikiem nr 1d do SIWZ
CZĘŚĆ V - Dostawa dla PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŻAGANIU (PPP)
5.1. Komputer przenośny z oprogramowaniem - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie specyfikację techniczną został określony w załącznikach:
Część V – zgodnie z załącznikiem nr 1e do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Żagański
Ulica ul. Dworcowa
Nr domu 39
Miejscowosc Żagań
Kod poczt 68100
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel 684 777 901
Email starostwo@powiatzaganski.pl
Regon 97071767700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Część I, II, III, IV, V – Dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu “Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w ramach Osi priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego. Poddziałanie 8.1.1. Doskonalenie kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy Tak
Minimalny procent zatrudnienia 30
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatzaganski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Numer referencyjny ZP.272.8.2017
Rodz zam B
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że może uzyskać dokumenty, o których mowa w ppkt 5.1 za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę – Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, (informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. – załącznik 4a lub 4b do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonania zmian 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana formy prawnej Wykonawcy w przypadku przekształcenia; c) zmiana podwykonawcy, d) powierzenie części zamówienia podwykonawcy/om za zgodą Zamawiającego, e) zmiana powierzenia części zakresu podwykonawcy lub zmiana zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE 1.3.1. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 20/04/2017
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)