Dostawy ryb, kasz, jaj, pierogów do Zakładu Karnego w Pińczowie

Publication date 2017-04-11
End date 2017-04-20 08:30:00
Instytucja Zakład Karny w Pińczowie
Miejscowość Pińczów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63653 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 33100005, 150000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Część A zamówienia:
-Szprot w pomidorach w puszce – waga 1 puszki/300-330g, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 1750kg,
-Śledź alaMatjas – kod CPV 15233000-0, w wiadrze o wadze do 10kg w rocznej ilości około 450kg,
-Szprot w oleju w puszce – waga 1 puszki/300-330g, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 900kg,
-Kostka rybna z Mintaja – waga 1 kostki/100-150g, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymagania normy PN-75/A-86764 , roczna ilość około 600kg,
-Tusza mrożona z dorsza w opakowaniu do 30kg, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-75/A-86764, roczna ilość około 1750kg,
-Paprykarz Typu: Szczeciński lub równoważny w puszce, waga 1 puszki/300-330g, kod CPV 03300000-2, spełniający wymagania normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 1300kg.
-Sałatka pikantna z makreli – waga 1 puszki /300-330g,kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 1500kg,
Część B zamówienia:
-Kasza jęczmienna w opakowaniu do 5kg, kod CPV 15613000-8, spełniająca wymagania normy PN-87/A-74203, roczna ilość około 1800kg,
-Kasza manna w opakowaniu do 5kg, kod CPV 15613000-8, spełniająca wymagania normy PN-88/A-74036, roczna ilość około 550kg,
-Kawa zbożowa Typu: Kujawianka lub równoważna w opakowaniu do 5kg, kod CPV 15613000-8, roczna ilość około 500kg,
-Mąka pszenna w opakowaniu do 5kg, kod CPV 15612100-2, spełniająca wymagania normy PN- A – 74022:2003, roczna ilość około 1600kg,
-Ryż długoziarnisty w opakowaniu do 5kg, kod CPV 15614100-6, spełniająca wymagania normy PN-A-74220, roczna ilość około 2700kg,
- Mąka ziemniaczana (skład: skrobia ziemniaczana) w opakowaniu do 50kg, kod CPV 15312000-8, roczna ilość około 120kg,
Część C zamówienia:
-jaja kurze świeże klasy A, wielkość L (pakowane po 30szt.) czyste o wadze jednostkowej od 63g- 73g/szt. - kod CPV 03142500-3, roczna ilość około 132 000szt.
Część D zamówienia:
- pierogi świeże z kapustą i grzybami: luzem- kod CPV15890000-3; spełniające wymagania normy PN-A-82300:1995 , roczna ilość około 3600kg.
- pierogi „ruskie”: luzem- kod CPV15890000-3; spełniające wymagania normy PN-A-82300:1995 roczna ilość około 3600kg.


Opis

Część A zamówienia:
-Szprot w pomidorach w puszce – waga 1 puszki/300-330g, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 1750kg,
-Śledź alaMatjas – kod CPV 15233000-0, w wiadrze o wadze do 10kg w rocznej ilości około 450kg,
-Szprot w oleju w puszce – waga 1 puszki/300-330g, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 900kg,
-Kostka rybna z Mintaja – waga 1 kostki/100-150g, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymagania normy PN-75/A-86764 , roczna ilość około 600kg,
-Tusza mrożona z dorsza w opakowaniu do 30kg, kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-75/A-86764, roczna ilość około 1750kg,
-Paprykarz Typu: Szczeciński lub równoważny w puszce, waga 1 puszki/300-330g, kod CPV 03300000-2, spełniający wymagania normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 1300kg.
-Sałatka pikantna z makreli – waga 1 puszki /300-330g,kod CPV 03300000-2, spełniająca wymogi normy PN-91/A-86763, roczna ilość około 1500kg,
Termin realizacji całości zamówienia od maja 2017r. do grudnia 2017r.
Część C zamówienia:
-jaja kurze świeże klasy A, wielkość L (pakowane po 30szt.) czyste o wadze jednostkowej od 63g- 73g/szt. - kod CPV 03142500-3, roczna ilość około 132 000szt.
Termin realizacji całości zamówienia od maja 2017r. przez 12 m-cy.
Część D zamówienia:
- pierogi świeże z kapustą i grzybami: luzem- kod CPV15890000-3; spełniające wymagania normy PN-A-82300:1995 , roczna ilość około 3600kg.
- pierogi „ruskie”: luzem- kod CPV15890000-3; spełniające wymagania normy PN-A-82300:1995 roczna ilość około 3600kg.
Termin realizacji całości zamówienia od maja 2017r. przez 12 -mcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Karny w Pińczowie
Ulica ul. 3-go Maja
Nr domu 34
Miejscowosc Pińczów
Kod poczt 28400
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 413 577 372
Fax 413 577 373
Email dkw_pinczow@wieziennictwo.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl, www.sw.gov.pl
Regon 32081600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów
Numer referencyjny DKW-ż.2232.6.2017
Rodz zam D
Okres2c 27/05/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Warunki udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: W okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedną dostawę\umowę o wartości nie mniejszej niż: 45 000,00 zł. dla części A zamówienia, 10 000,00 zł. dla części B zamówienia, 30 000,00zł dla części C zamówienia, 40 000,00 zł. dla części D zamówienia 3) wniosą wymagane wadium 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą” – brak wskazań w tym zakresie. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ww. punkcie oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 1 i 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do siwz. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w ww. punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona powinien złożyć na wezwanie zamawiającego niżej wymienione dokumenty: - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości : 45 000,00 zł. dla części A zamówienia, 10 000,00 zł. dla części B zamówienia, 30 000,00zł dla części C zamówienia, 40 000,00 zł. dla części D zamówienia, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 4) Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 4 do siwz. 5) Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty – w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącymi załączniki nr 3 do siwz. Podstawy wykluczenia - określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Wadium Wykonawca ubiegający się o zamówienie obowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium w wysokości: część A zamówienia: 1500,00zł, część B zamówienia: 300,00zł, część C zamówienia: 1000,00zł, część D zamówienia: 1000,00zł winno być wniesione przed terminem składania ofert (winno znaleźć się na rachunku zamawiającego) do dnia 20.04.2017r. do godz. 08.30.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 08:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)