Dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek.

Publication date 2017-04-11
End date 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63945 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301914008, 301210003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach.
2. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.1. - 2.3. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek, wniesienie, montaż bądź uruchomienie
we wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczeniu/miejscu.
4. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
5. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
6. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie, przeznaczony do użytku biurowego.
7. Sprzęt będzie eksploatowany w sposób ciągły, w związku z powyższym dostarczony asortyment musi posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację i stosowną jakość.
8. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
9. Towar musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie na jego wyłączną odpowiedzialność, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy
i krajowych regulacjach prawnych.
11. Do dostarczanego sprzętu elektrycznego/elektronicznego muszą być dołączone przez Wykonawcę:
a) karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji,
b) lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać dany sprzęt,
c) instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim,
d) niezbędne okablowanie zasilające.
12. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu.
13.Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
14.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany sprzęt jest równoważny w stosunku
do określonych w SIWZ



Opis

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa niszczarek dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.1. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa kserokopiarek dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.2. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach. Asortyment i ilości wskazano w załączniku 2.3. do SIWZ Formularzu asortymentowo – cenowym, wymagania jakościowe wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ –Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Ulica ul. Lutomierska 108/112
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 91048
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 426 652 295
Fax 426 652 080
Email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Regon 47075497600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Zespół ds. Zamowień Publicznych ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
Numer referencyjny Zp-2380/2/17/KK
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa powyżej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zadania 1, 2 i 3 -Wypełniony w każdej z pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ . Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Załączniku nr 3 do SIWZ podał producenta, typ/model i rok produkcji zaoferowanego sprzętu. Wszystkie pozycje muszą być wypełnione w sposób opisowy, tak, żeby Zamawiający mógł jednoznacznie potwierdzić, że oferowany sprzęt spełnia wymagania techniczne określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. Nie dopuszcza się wypełnienia Załącznika nr 3 poprzez określenia „spełnia” lub „tak”. Zamawiający takie sformułowania uznaje jako niedokładne, nieprecyzyjne.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 7 do SIWZ- wzorze umowy
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)