Dostawy sprzętu jednorazowego użytku

Publication date 2017-04-11
End date 2017-04-21 14:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64080 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Akcesoria endoskopowe, 2.Wkłady workowe, zestaw do biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej itp., 3. Sprzęt jednorazowego użytku, 4. Rękawice medyczne.

Opis

Akcesoria endoskopoweWkłady workowe, zestaw do biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej itp.Sprzęt jednorazowego użytkuRękawice medyczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
Ulica ul. Bracka
Nr domu 13
Miejscowosc Wodzisław Śląski
Kod poczt 44300
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4537110, 4537171
Fax 324 555 325
Email przetargi@wscp.wodzislaw.pl
Adres strony url www.wscp.wodzislaw.pl
Regon 29769000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wscp.wodzislaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wscp.wodzislaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana jest forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny 2/2017/DZP/PN
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp stanowiącej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb występujących podczas obowiązywania umowy. 2. Strony dopuszczają w ramach ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy możliwość zmiany w ilościach zamawianego przedmiotu umowy w stosunku do ustaleń pierwotnych przewidywanych w załączniku do niniejszej umowy w zależności od potrzeb Kupującego z zachowaniem ceny tych pozycji, których skończyła się określona ilość. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna); b) zmiany wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj: np. obniżenie cen; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności Ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. Nr 122 poz. 696 z poz. zmianami) d) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego specyfiku; *) W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. * zapisy w umowie tylko dla Części nr 2. 4. W przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 14:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)