Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
|
Ulica |
ul. Bracka
|
Nr domu |
13
|
Miejscowosc |
Wodzisław Śląski
|
Kod poczt |
44300
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
032 4537110, 4537171
|
Fax |
324 555 325
|
Email |
przetargi@wscp.wodzislaw.pl
|
Adres strony url |
www.wscp.wodzislaw.pl
|
Regon |
29769000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wscp.wodzislaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wscp.wodzislaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagana jest forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
2/2017/DZP/PN
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp stanowiącej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb występujących podczas obowiązywania umowy.
2. Strony dopuszczają w ramach ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy możliwość zmiany w ilościach zamawianego przedmiotu umowy w stosunku do ustaleń pierwotnych przewidywanych w załączniku do niniejszej umowy w zależności od potrzeb Kupującego z zachowaniem ceny tych pozycji, których skończyła się określona ilość.
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna);
b) zmiany wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj: np. obniżenie cen;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności Ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. Nr 122 poz. 696 z poz. zmianami)
d) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego specyfiku;
*) W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
* zapisy w umowie tylko dla Części nr 2.
4. W przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
21/04/2017
|
Godz skl |
14:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|