sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek w 2017 roku dla Centrum Nowych Technologii UW

Publication date 2017-04-12
End date 2017-04-19 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64453 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Centrum Nowych Technologii UW w okresie 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00927
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 55 43 625, 22 55 43 626
Fax 22 55 43 605
Email zp.cent@uw.edu.pl
Internet http://dzp.uw.edu.pl
Adres strony url www.uw.edu.pl
Regon 125800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.uw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warszawski – Centrum Nowych Technologii, ul. Banacha 2c, 02-097 Warszawa, budynek A, IV piętro, pokój 4110
Numer referencyjny CeNT-361-15/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne). 2. Wymagany termin realizacji pojedynczego zamówienia, licząc od dnia przesłania go faksem lub e-mailem, wynosi maksimum 3 dni robocze.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 4) szczegółowe wymagania zawarte w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy 2. Dowód wniesienia wadium, jeśli żądano jego wniesienia 3. Formularz cenowy, sporządzony według wzoru zamieszczonego w SIWZ 4. Dokumenty dotyczące materiałów równoważnych, opisane w art. 3 § 1 SIWZ 5. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi 6. szczegółowe wymagania zawarte w SIWZ
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium 2. szczegółowe wymagania zawarte w SIWZ
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego), 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3) zmiany parametrów materiałów zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowych materiałów wymagają uzgodnienia i akceptacji Kupującego.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej osobiście, faksem, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) lub skan pisma przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.), przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 6. 2. Odwołania i wszelką korespondencję związana z odwołaniem przekazuje się wyłącznie w formie pisemnej osobiście, faksem za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.). 3. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 4. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami art. 11 niniejszej SIWZ, odbywa się osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.). 5. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail), każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w § 3 ust 3 niniejszego artykułu, przed upływem wymaganego terminu. 7. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 82 z dn. 7 listopada 2016 r. w sprawie dni wolnych od pracy w 2017 roku) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Zarządzenie dostępne na stronie internetowej UW http://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/3903/M.2016.387.Zarz.82.pdf. 8. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Bogusław Jarosz, tel. 22 55-43-625, fax: 22 55-43-605. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. 9. Zamawiający, zgodnie z zasadą ustawy Prawo zamówień publicznych, nie udziela telefonicznych informacji związanych z prowadzonym postępowaniem. 10. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 ustawy Pzp.
IV 6 5 Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)