Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii – 5 pakietów

Publication date 2017-04-12
End date 2017-04-24 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64518 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii – 5 pakietów.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
Pakiet 1 – Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych (10 szt.);
Pakiet 2 - Dostawa zestawu komputerowego (2 szt.), urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów i części komputerowych tj.: 1. Zestaw komputerowy ( 2 szt.); 2. Monitory LCD (2 szt.); 3. Zewnętrzny dysk twardy ( 3 szt.); 4. Drukarki laserowej (1 szt.) z zapasem tonerów (5 szt.)
Pakiet 3 - Dostawa serwera obliczeniowego oraz części komputerowych tj.: 1. Serwer obliczeniowy (1 szt.);
Pakiet 4 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.), Kolorowej drukarki atramentowej (1 szt.) z zapasem wkładów drukujących (2 kpl.)
Pakiet 5 - Dostawa serwera obliczeniowego oraz części komputerowych tj.: 1. Serwer obliczeniowy (1 szt.);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 5.1 – 5.5 do SIWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – pakiety od 1 do 5 (specyfikacja techniczna)”.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.


Opis

Pakiet 1 – Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych (10 szt.)Pakiet 2 - Dostawa zestawu komputerowego (2 szt.), urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów i części komputerowych tj.: 1. Zestaw komputerowy ( 2 szt.); 2. Monitory LCD (2 szt.); 3. Zewnętrzny dysk twardy ( 3 szt.); 4. Drukarki laserowej (1 szt.) z zapasem tonerów (5 szt.)Pakiet 3 - Dostawa serwera obliczeniowego oraz części komputerowych tj.: 1. Serwer obliczeniowy (1 szt.)Pakiet 4 – Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.), Kolorowej drukarki atramentowej (1 szt.) z zapasem wkładów drukujących (2 kpl.)Pakiet 5 - Dostawa serwera obliczeniowego oraz części komputerowych tj.: 1. Serwer obliczeniowy (1 szt.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
Ulica pl. Uniwersytecki
Nr domu 1
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50137
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3436847, 3759404
Fax 713 443 421
Email alekw@ift.uni.wroc.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Regon 130100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101, 50-204 Wrocław
Numer referencyjny WFA.2410.1.2017.JK
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż dla: Pakietu nr 1 – 25 500,00 zł brutto, Pakietu nr 2 – 7 800,00 zł brutto, Pakietu nr 3 – 6 000,00 zł brutto, Pakietu nr 4 – 2 000,00 zł brutto, Pakietu nr 5 – 18 500,00 zł brutto, Jeśli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien wykazać się wykonaniem dostawy o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danego pakietu lub dostawy spełniającej wymagania odpowiednio dla wybranych pakietów. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale VI w pkt 7 ppkt 3 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie (wg wzoru załącznik nr 3) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 6.1 o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W zakresie wymaganych dokumentów, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Zamawiający w postępowaniu zastosuje tzw. procedurę odwróconą zgodnie z art. 24aa ust. 1, Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonać ocen ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ogłoszeniu o zamówieniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 4 do SIWZ; 3) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1-2; - załącznik nr 2 do SWIZ; 4) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5.1 – 5.5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna odpowiednio dla Pakietu od nr 1 do nr 5; 5) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 do SWIZ Wykaz dostaw. 6) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Paragraf 14 pkt 2: Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta i modelu dostarczanego Sprzętu na wniosek wykonawcy pod warunkiem, że oferowany Sprzęt będzie takiej samej lub lepszej jakości i wydajności oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 24/04/2017
Godz skl 9:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)