„Sukcesywna dostawa środków czystości, worków na odpady, pojemników oraz różnych artykułów gospodarczych z podziałem na 18 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”

Publication date 2017-04-12
End date 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64868 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 195200007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywna dostawa środków czystości, worków na odpady, pojemników oraz różnych artykułów gospodarczych z podziałem na 18 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Artykuły gospodarcze
II Prześcieradła i czyściwo
III Pianka myjąca – pielęgnująca, aerozolowy preparat do utrwalania rozmazów, oliwka, miarka
IV Baseny, kaczki, słoje wielorazowego użycia
V Fartuchy foliowe przednie, wiązane
VI Czajniki elektryczne, wentylator stojący
VII Ocet spirytusowy, woda demineralizowana
VIII Pojemniki na odpady medyczne
IX Chemia profesjonalna
X Środki czystości
XI Ręczniki papierowe, papier toaletowy
XII Profesjonalne produkty przeznaczone do utrzymania kompleksowej higieny, dopuszczone do stosowania w obecności wcześniaka i noworodka
XIII Chusteczki higieniczne
XIV Worki foliowe jednorazowego użycia
XV Stelaże, kije, wiadra
XVI Ścierki i gąbki
XVII Dozowniki, podajniki, stelaże
XVIII Środki czystości dla pracowników Działu Eksploatacji i Działu Inwestycji i Remontów
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2-19 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Ulica Wólczańska
Nr domu 191
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-531
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 426 371 322
Fax 426 371 322
Email zp@pirogow.internetdsl.pl
Adres strony url www.pirogow.pl
Regon 47165836000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro), ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź
Numer referencyjny ZP/20/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: 6.3.1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta preparatów lub kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane produkty są dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 o kosmetykach ze zm. (Dz.U. z 2001 nr 42 poz. 473, Brzmienie od 1 lipca 2011) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r. (z późniejszymi zmianami) dotyczącym produktów kosmetycznych – dotyczy Pakietu III poz. 3 6.3.1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta preparatów lub kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane produkty nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka lub potwierdzające że nie są zabronione do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. – dotyczy Pakietu IX 6.3.1.1.3. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta preparatów lub kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane produkty nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka lub potwierdzające że nie są zabronione do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej oraz dodatkowo, że mogą być stosowane w obecności wcześniaka i noworodka – dotyczy Pakietu XII 6.3.1.1.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań odnośnie możliwości prania nakładek bawełnianych w temperaturze 95C (minimum 300 prań z gotowaniem). Posiadająca wszywkę z temp. prania- dotyczy pakietu XV poz. 2 Wzór druku stanowi załącznik nr 23 do SIWZ 6.3.1.1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań odnośnie możliwości prania ściereczek z mikrofazy w pralnicach w temperaturze min. 60C - dotyczy pakietu XVI poz. 1-4 Wzór druku stanowi załącznik nr 24 do SIWZ 6.3.1.1.5.1. W przypadku gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w wszystkich Pakietach, Wykonawca może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu. 6.3.1.2. Materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla poszczególnych pakietów) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład chemiczny, spectrum działania, czas działania, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów I-XVIII. 6.3.1.3. Karty charakterystyki do preparatów (w języku polskim/przetłumaczone na język polski) – dotyczy Pakietów IX, XII
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak: 1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.2. zmiany numeru katalogowego produktu, 1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.4. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 1.5. nie uzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy, bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy. 3. Dopuszcza się zmianę cen w okresie obowiązywania umowy tylko w następujących przypadkach: a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)