Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Muzeum Warszawy
|
Ulica |
Rynek Starego Miasta
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00272
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 596 67 11
|
Fax |
+48 22 596 67 20
|
Email |
zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Regon |
1638704400000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Programu „Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego”
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Warszawy, ulica Jezuicka 1/3, 00-282 Warszawa
|
Numer referencyjny |
MW/ZP/23/PN/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
22/05/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości, co najmniej 200 000,00 złotych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 złotych
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
1) terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy;
2) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa
3) dostarczenie innego modelu zaoferowanych mebli jeśli zaoferowane przez Wykonawcę meble zostały wycofane ze sprzedaży, zaprzestano ich produkcji lub brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych a cena pozostaje bez zmian,
4) Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany.
5) Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
6) Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca dostawy mebli (w obrębie Muzeum), wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych w Muzeum, nie wynikających z winy Zamawiającego.
2. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią:
1) zmiana wskazanych w umowie Koordynatora Zamawiającego i Koordynatora Wykonawcy.
2) zmiana danych teleadresowych Stron.
3) zmiana danych rejestrowych Stron.
– zaistnienie powyższych okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy, strony zobowiązują się do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej umowie.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data skl |
21/04/2017
|
Godz skl |
15:30
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|