dostawa mebli niestandardowych

Publication date 2017-04-13
End date 2017-04-21 15:30:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66489 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli niestandardowych do siedziby Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta 28-42 w Warszawie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Muzeum Warszawy
Ulica Rynek Starego Miasta
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00272
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 596 67 11
Fax +48 22 596 67 20
Email zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
Adres strony url www.muzeumwarszawy.pl
Regon 1638704400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Programu „Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego”
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumwarszawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Warszawy, ulica Jezuicka 1/3, 00-282 Warszawa
Numer referencyjny MW/ZP/23/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 22/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości, co najmniej 200 000,00 złotych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 złotych
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: 1) terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy; 2) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa 3) dostarczenie innego modelu zaoferowanych mebli jeśli zaoferowane przez Wykonawcę meble zostały wycofane ze sprzedaży, zaprzestano ich produkcji lub brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych a cena pozostaje bez zmian, 4) Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany. 5) Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6) Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca dostawy mebli (w obrębie Muzeum), wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych w Muzeum, nie wynikających z winy Zamawiającego. 2. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią: 1) zmiana wskazanych w umowie Koordynatora Zamawiającego i Koordynatora Wykonawcy. 2) zmiana danych teleadresowych Stron. 3) zmiana danych rejestrowych Stron. – zaistnienie powyższych okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy, strony zobowiązują się do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej umowie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 21/04/2017
Godz skl 15:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)