dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach.
Publication date | 2017-04-14 |
End date | 2017-04-24 10:00:00 |
Instytucja | Biuro Obsługi Szkół |
Miejscowość | Wieliczki |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 67410 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302360002, 302131006 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego obejmująca: a) przenośny komputer z system operacyjnym typ I – 40 szt., b) przenośny komputer z system operacyjnym typ II – 13 szt., c) serwer plików NAS – 2 szt., d) drukarkę 3D – 1 szt., e) laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 6 szt., f) router – 2 szt., g) switch zarządzalny – 1 szt., h) kontroler WLAN – 2 szt., i) zasilacz UPS – 2 szt., j) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ I – 2 szt., k) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ II – 1 szt., l) oprogramowanie – pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II – 53 pakiety, m) oprogramowanie antywirusowe (licencja wielostanowiskowa na 2 lata) – 2 pakiety, 2) CZĘŚĆ II – dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych obejmująca: a) wizualizer do prezentacji przestrzennej – 3 szt., b) tablicę interaktywną wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem – 13 zestawów, c) projektor multimedialny typ I – 2 szt., d) projektor multimedialny typ II – 1 szt., e) moduł lampy do projektora typu Sony VPL-EX7 – 1 szt., f) moduł lampy do projektora typu Benq MS616ST – 1 szt., g) moduł lampy do projektora typu Benq MS500H – 1 szt., h) moduł lampy do projektora typu Benq MP620C – 1 szt., i) moduł lampy do projektora typu Epson EMP-83H – 1 szt., j) mikroskop z kamerą USB – 13 szt., k) niszczarkę – 1 szt., l) kamerę cyfrową – 1 szt., m) klimatyzator – 1 szt. 2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, za wyjątkiem 5 zestawów tablic interaktywnych wraz z projektorem, nagłośnieniem i oprogramowaniem oraz 1 sztuki projektora multimedialnego typ I, które muszą być dostarczone, zamontowane oraz zainstalowane w wyznaczonych przez zamawiającego pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Cimochach 19-404 Wieliczki, ul. Szkolna 15. Ze względu na fakt, iż wszystkie tablice interaktywne oraz projektory multimedialne objęte CZĘŚCIĄ II zamówienia muszą zostać przez wykonawcę zamontowane w salach lekcyjnych, zamawiający wymaga aby wykonawca dokonał ich montażu po godzinach pracy zamawiającego, tj. po godz. 15:00. 6. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Opis1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego obejmuje:a) przenośny komputer z system operacyjnym typ I – 40 szt., b) przenośny komputer z system operacyjnym typ II – 13 szt., c) serwer plików NAS – 2 szt., d) drukarkę 3D – 1 szt., e) laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 6 szt., f) router – 2 szt., g) switch zarządzalny – 1 szt., h) kontroler WLAN – 2 szt., i) zasilacz UPS – 2 szt., j) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ I – 2 szt., k) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ II – 1 szt., l) oprogramowanie – pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II – 53 pakiety, m) oprogramowanie antywirusowe (licencja wielostanowiskowa na 2 lata) – 2 pakiety, 2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.1) CZĘŚĆ II – dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych obejmuje: a) wizualizer do prezentacji przestrzennej – 3 szt., b) tablicę interaktywną wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem – 13 zestawów, c) projektor multimedialny typ I – 2 szt., d) projektor multimedialny typ II – 1 szt., e) moduł lampy do projektora typu Sony VPL-EX7 – 1 szt., f) moduł lampy do projektora typu Benq MS616ST – 1 szt., g) moduł lampy do projektora typu Benq MS500H – 1 szt., h) moduł lampy do projektora typu Benq MP620C – 1 szt., i) moduł lampy do projektora typu Epson EMP-83H – 1 szt., j) mikroskop z kamerą USB – 13 szt., k) niszczarkę – 1 szt., l) kamerę cyfrową – 1 szt., m) klimatyzator – 1 szt., 2) szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Biuro Obsługi Szkół |
Ulica | ul. Lipowa |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Wieliczki |
Kod poczt | 19404 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 0-87 521 42 36 |
Fax | 0-87 521 42 36 |
bos.wieliczki@interia.pl | |
Adres strony url | www.wieliczki.bipgmina.pl |
Regon | 79067618000000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa projektu programu | przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Nowoczesna edukacja w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe. |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | jednostka organizacyjna administracji samorządowej |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://wieliczki.bipgmina.pl/jednostki_podlegle/3/150/dokumenty/3/lista/1/przetargi |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10 |
Numer referencyjny | BOS.271.1.2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 40 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. |
Zakresie warunkow udzialu | wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - dotyczy CZĘŚCI I zamówienia. |
Inne dokumenty niewymienione | a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCI zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – odpowiednio załączniki nr 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. d) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej – uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie w ich miejsce innych produktów, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę. |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 24/04/2017 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |