dostawa systemu monitorowania obiegu bielizny szpitalnej na okres 24 miesięcy.

Publication date 2017-04-18
End date 2017-04-25 11:30:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67521 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 317000003, 302330001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

dostawa systemu monitorowania obiegu bielizny szpitalnej na okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Ulica ul. Grabiszyńska
Nr domu 105
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53439
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3349520, 410
Email tpodsiadlo@o2.pl
Adres strony url www.dcchp.pl
Regon 29429500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.dcchp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105,pk.nr4
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny BZP.3810.23.2017.KB
Rodz zam D
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie wdrożeń systemów do monitorowania obiegu bielizny szpitalnej oraz potencjał umożliwiającego wykonanie zlecenia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej trzy wdrożenia usługi z wykorzystaniem mobilnych czytników UHF RFID w szpitalach lub placówkach medycznych. Ocena spełniania powyższego warunku, nastąpi w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających prawidłową realizację usług (referencje).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ), 3. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ), 4. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie Wykonawcy gr. Kapitałowa (zał. nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pkt 2) ustawy PZP (informacja dot. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wypełniony wykaz wykonanych usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie (zał.nr 7 do SIWZ). 7. Kartę katalogową oferowanych chipów w systemie UHF RFID. 8. Instrukcję obsługi programu komputerowego do opisywania chipów RFID. 9. Instrukcję obsługi programu komputerowego do monitoringu realizacji wykonywanych usług pralniczych i kontroli zużycia tekstyliów na poszczególnych oddziałach szpitala. 10. Kartę katalogową czytnika mobilnego z modułem smartphone z aplikacją do rejestracji wydawania i odbiorów tekstyliów. Dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, i 4 Wykonawca dołącza do oferty obligatoryjnie. Dokumenty wymienione w pkt 5, 6, 7, 8,9,10 Wykonawca może dołączyć do oferty, a na wezwanie Wykonawca najwyżej ocenionej oferty zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu ww. dokumentów za potwierdzeniem oryginałów.
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium 820,00 zł. 2. Wadium należy wnieść (z adnotacją „WADIUM sprawa nr BZP.3810.23.2017.KB’’) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art.45 ust. 6 ustawy z dn. 29.01.2004r. „Prawo zamówień publicznych” ( Dz . U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Wpłat prosimy dokonywać wyłącznie przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: PKO BP 07 1440 1101 0000 0000 1219 4258 w terminie umożliwiającym Zamawiającemu w dniu otwarcia ofert stwierdzenia faktu jego wniesienia. Na dowodzie wpłaty wadium należy wpisać nr konta Wykonawcy, na które Zamawiający ma dokonać zwrotu wadium oraz nr niniejszego postępowania. Wadium zostaje zwrócone na zasadach określonych art.46 ustawy. 3. Wadium wniesione w pozostałych formach tj.: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Grabiszyńska 105 , budynek „B” wysoki parter pok. 12- KASA ( godz. otwarcia 11.00-13.00, od PN.- Pt.) najpóźniej do dnia składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. W związku powyższym prosimy o załączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. UWAGA: 1. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna, musi posiadać w swej treści wymóg zapłacenia kwoty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bezwarunkowo, i nieodwołalnie. 2. Istnieje możliwość zaliczenia wniesionego w pieniądzu wadium na poczet zabezpieczenia zgodnie z art.148 ust4 ustawy z dn. 29.01.2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz . U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT, b) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, c) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: • śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, • nie wywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, • jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) przedłużenia wykonywania zamówienia w przypadku siły wyższej, e) z powodów wynikających ze statutowej działalności Zamawiającego, zdarzeń masowych 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 25/04/2017
Godz skl 11:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)