Zakup i dostawa niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
Publication date | 2017-04-18 |
End date | 2017-04-28 11:00:00 |
Instytucja | 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku |
Miejscowość | Buczek |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 67744 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251002, 249590002 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 części. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 3.1. załącznik nr 8a do SIWZ – część 1, 3; 3.2. załącznik nr 8b do SIWZ – część 2; 3.3. załącznik nr 8c do SIWZ – część 4. 4. Zamawiający informuje, że ilości materiałów podane w formularzu cenowym w części 1, mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej działalności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (dotyczy części 1-3 postępowania), jednorazowo (dotyczy części 4) po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem. 6. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny (dla części 1-3) od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. 7. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy części 4). 8. Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt zużyte materiały eksploatacyjne zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2016.1987) na podstawie wystawionej przez zamawiającego karty odpadów. 9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 10. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 uPzp przewiduje w części 2 postępowania, możliwość zastosowania prawa opcji (opis prawa opcji w załączniku nr 8b do SIWZ). Opis1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 3.1. załącznik nr 8a do SIWZ – część 1. 4. Zamawiający informuje, że ilości materiałów podane w formularzu cenowym w części 1, mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej działalności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem. 6. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8b do SIWZ – część 2. 4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem. 5. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. 6. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 uPzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 3.1. załącznik nr 8a do SIWZ – część 3. 4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem. 5. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niszczarek. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8c do SIWZ – część 4; 4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem. 5. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku |
Ulica | Gucin |
Nr domu | 58 A |
Miejscowosc | Buczek |
Kod poczt | 98-113 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 261 554 591 |
Fax | 261 554 709 |
32bltprz@ron.mil.pl | |
Regon | 73009757200000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.32blot.wp.mil.pl |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert | Tak |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny | pocztą lub osobiście |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask lub 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek |
Numer referencyjny | 38/PN/2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 31/10/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy |
Inne dokumenty niewymienione | 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ; 4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ; |
Wadium | 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 010,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część 1 - 2 200,00 PLN; 1.2. część 2 – 220,00 PLN; 1.3. część 3 – 290,00 PLN; 1.4. część 4 – 1 300,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 38/PN/2017”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.04.2017 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium. |
Czy wadium | Tak |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ust 1 – 1e uPzp. |
Kryt 0 | cena |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 28/04/2017 |
Godz skl | 11:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |