DOSTAWA MLEKO, JEGO PRZETWORÓW I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH

Publication date 2017-04-18
End date 2017-04-26 11:00:00
Instytucja Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Mleko,
  • Ser świeży

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67948 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 155110003, 155421000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych do Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie zgodnie z załącznikami nr 2– opis przedmiotu zamówienia do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miejski Szpital Zespolony
Ulica ul. Niepodległości
Nr domu 44
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10045
Panstwo Polska
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel (089) 532 6349
Fax (089) 5326349
Email zamowienia@szpital.olsztyn.pl
Adres strony url www.szpital.olsztyn.pl
Regon 51065089000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, pocztą.
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
Numer referencyjny DZZ-382-24/17
Rodz zam D
Okres2c 26/04/2018
Szacunkowa wart zam calosc 129765.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 24.04.2017 r.
Okreslenie warunkow Decyzję PPIS lub PIW zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Udokumentowania zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ – wykazu dostaw należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech dostaw odpowiadających rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia do zakładów żywienia zbiorowego o wielkości ponad 200 żywionych ( np. domy pomocy społecznej, szpitale, służba więzienna, stołówki szkolne, akademickie itp.), o wartości nie mniejszej niż (dotyczy każdej dostawy): 95 000,00 zł brutto . W przypadku, gdy ww. zakres dostaw, będzie stanowił część dostawy o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty wydane przez PLW lub PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych wraz z ich wykazem (załącznik nr 8 do SIWZ - wzór wykazu samochodów ). 3. Zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1 Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2 Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, Formularz cenowy – również w wersji edytowalnej Word lub Excel na płycie CD lub DVD. 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 SIWZ. 5. Dokumenty o których mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zaświadczenie – opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym (PLW lub PPIS) z ostatnich 12 mieś zawierającą min.: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP 2. Oświadczenie oferenta o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 ), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy – kopię certyfikatów. Uznawane są tylko i wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 3. Zdjęcia jednostkowego opakowania oferowanego produktu z widoczną, czytelną etykietą ze składem oraz oznakowaniem nr pozycji zgodnie z arkuszem ofertowym 4. Certyfikaty systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnie z którymi pracuje producent oferowanych wyrobów : IFS lub BRC lub FSSC 22000 lub 2200:2005), ważne kopie w języku polskim lub angielskim. 5. W przypadku, gdy przedmiot umowy lub jego część realizowany jest przez podwykonawców należy przedstawić wszystkie w/w dokumenty także dotyczące podwykonawców.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w tym zmiany w stosunku do treści oferty wykonawcy w szczególności w zakresie zmiany asortymentu, w tym zmiana numeru katalogowego/modelu/ typu produktu, na asortyment inny, o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wykazany w umowie, w przypadku niemożności dostarczenia asortymentu pierwotnie przewidzianego (z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu) z uwagi na: • zmianę numeru katalogowego, modelu, typu lub • wycofanie z obrotu lub; • wstrzymanie produkcji oferowanego modelu / typu lub; • wprowadzenie do sprzedaży produktu zmodyfikowanego (udoskonalonego). Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 26/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)