Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do urządzeń biurowych oraz urządzeń biurowych

Publication date 2017-04-20
End date 2017-04-28 10:30:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69391 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru
do urządzeń biurowych oraz urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Pile, Koninie, Lesznie i Kaliszu.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
2.1. Część 1: Artykułu biurowe
2.2. Część 2: Papier do urządzeń biurowych
2.3. Część 3: Urządzenia biurowe
3. Opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę artykułów biurowych dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym integralną jej część.


Opis

Opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę artykułów biurowych został określony w załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym integralną jej część.Opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę artykułów biurowych został określony w załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym integralną jej część.Opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę artykułów biurowych został określony w załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym integralną jej część.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Ulica Szyperska
Nr domu 14
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-754
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8463819
Fax 61 8463820
Email zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
Adres strony url wuppoznan.praca.gov.pl
Regon 63976996400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu PT WRPO 2014-2020, PT PO WER 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia wuppoznan.praca.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja wuppoznan.praca.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
Numer referencyjny WUPXXV/3/3322/2/2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto – dotyczy części 1
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (dla części 1) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie wyznaczonym na dzień składania ofert: a)wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, b)wypełnione kolumny D, G, H oraz I w załączniku nr 6 do SIWZ – Formularzu cenowym dla każdej z części, c)oświadczenie określone w rozdz. VA ust. 3 pkt 3.3 SIWZ (jeżeli dotyczy), e)stosowne Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): •w formie opisanej w ust. 1 pkt 1.4 - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów określających status prawny Wykonawcy •w formie opisanej w rozdz. VII ust. 1 SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.dostawy po cenach niższych niż ustalone w umowie, z zastrzeżeniem warunków dotyczących jakości określonych w SIWZ i w umowie stosowanych przez producentów – w zakresie zmian cen określonych w załączniku do umowy, 2.wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w SIWZ, przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny jednostkowej – w zakresie zmian w treści załącznika nr 1 do umowy, w następujących przypadkach: 2.1.wycofania produktu z rynku, 2.2.zmiany nazwy produktu, 2.3.zaprzestania wytwarzania produktu, 2.4.wstrzymania produktu do obrotu, 2.5.zmiany producenta, 3.zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach przedmiotu umowy pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu, a tym samym maksymalna wartość brutto zobowiązania Zamawiającego nie przekroczy wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy – w zakresie zmian wartości brutto w poszczególnych pozycjach określonych w załączniku do umowy, 4.zmniejszenia przedmiotu umowy nie więcej niż o 25% wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/04/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)