Dostawy materiałów opatrunkowych.

Publication date 2017-04-20
End date 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Miejscowość Tomaszów Mazowiecki
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69394 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331411111
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są: dostawy materiałów opatrunkowych dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35. Szczegółowy opis asortymentu i ilości zawarty jest w formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Opis

Materiały opatrunkowe 1, Materiały opatrunkowe 2, Materiały opatrunkowe 3, Materiały opatrunkowe 4, Materiały opatrunkowe 5, Materiały opatrunkowe 6, Gaza hemostatyczna, Opatrunki specjalistyczne 1, Opatrunki specjalistyczne 2, Opatrunki specjalistyczne 3, Opatrunki specjalistyczne 4, Opatrunki specjalistyczne 5, Opatrunki specjalistyczne 6, Przylepce, plastry opatrunkowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 35
Miejscowosc Tomaszów Mazowiecki
Kod poczt 97200
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 447 257 235
Fax 447 257 235
Email centrum@tomaszow.org.pl
Adres strony url www.szpitalwtomaszowie.pl
Regon 10055873300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalwtomaszowie.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Przesyłką pocztową lub kurierską, złożyć w siedzibie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Kancelaria
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/9/SP/2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2; wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wykazane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Forma wykazu wg załącznika nr 6 do SIWZ. W wykazie należy podać minimum 2 dostawy dotyczące przedmiotu zamówienia;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, – załącznik nr 3.1; oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5.; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2; wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wykazane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Forma wykazu wg załącznika nr 6 do SIWZ. W wykazie należy podać minimum 2 dostawy dotyczące przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ; wypełniony formularz : przedmiot zamówienia - formularz cenowy sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; upoważnienie do podpisywania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oferta wspólna musi wskazywać pełnomocnika o reprezentowaniu w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r, poz. 876) i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy- załącznik nr 7.; opisów, folderów lub prospektów oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem w SIWZ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczy).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i w określonym zakresie i warunkach: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny asortymentu będącej przedmiotem umowy; b) dopuszczalna jest zmiana terminów realizacji umowy w wyniku działania siły wyższej o czas niezbędny wynikający z tych okoliczności ( za siłę wyższą nie uznaje się np.: warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca usługi, strajków , zmiany cen surowców i materiałów itp.); c) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, według obowiązujących przepisów prawa podatkowego; d) jeżeli zamiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie. Waloryzacja odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmian na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia; e) jeżeli zamiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie. Waloryzacja odbywa się na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmian na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia; f) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, nazwy; g) dopuszczalna jest zmiana umowy w wyniku zmian organizacyjnych polegających w szczególności na zmianie grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych jakie posiadają podmioty zamienne; h) dopuszczalna jest zmiana umowy w wyniku wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego; i) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizacje przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; j) dopuszczalna jest zmiana nazwy przedmiotu zamówienia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości i jakości; w tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy; k) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia Wykonawcy w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o tych samych lub lepszych parametrach techniczno – użytkowych; w tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej brutto w stosunku do ceny ofertowej; l) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy z przedłużeniem jej na okres do 3 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Data skl 28/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)