„Dostawa jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych na doposażenie pracowni chemicznej dla kształcenia studentów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku”

Publication date 2017-04-20
End date 2017-04-28 09:45:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69742 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie apteczki medycznej do laboratorium na doposażenie pracowni chemicznej B112 dla kształcenia studentów studiów stacjonarnych kierunku Kosmetologia na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

UWAGA:
Dostarczone przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia produkty muszą:
• być w opakowaniach fabrycznych,
• posiadać ważny termin przydatności do użytku,
• być wyprodukowane w możliwie najnowszej partii w 2017 r. lub być wyprodukowane w ostatniej partii w 4 kwartale 2016 r. Jeżeli produkt nie był produkowany w ostatnim kwartale 2016 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował odczynnik z możliwie najnowszej wyprodukowanej partii 2016 r.

Część 1. Apteczka medyczna do laboratorium chemicznego
Wyposażenie apteczki musi umożliwić udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych w miejscach, gdzie osoby narażone są na obrażenia chemiczne.
Opakowanie powinno umożliwić powieszenie apteczki na ścianie lub postawienie w łatwo dostępnym miejscu. Opakowanie musi być w postaci twardej walizki z tworzywa w jaskrawym, pomarańczowym kolorze i zawierać wszystkie niżej wymienione artykuły.
Apteczka musi zawierać:
1. Bandaż elastyczny 8 cm x 4 m 1 szt.
2. Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 1 szt.
3. Opatrunek indywidualny jałowy A 1 szt.
4. Gaza opatrunkowa jałowa 9 x 9 cm 1 szt.
5. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 1 szt.
6. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 6 cm 1 szt.
7. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 8 cm 1 szt.
8. Przylepiec tkaninowy 1,25 cm x 5 m 1 szt.
9. Opatrunek hydrożelowy 5 x 5 cm 1 szt.
10. Opatrunek hydrożelowy 6 x 12 cm 2 szt.
11. Opatrunek hydrożelowy 20 x 40 cm 1 szt.
12. Chusta trójkątna 1 szt.
13. Koc ratunkowy 210 x 160 cm 1 szt.
14. Rękawiczki nitrylowe 2 pary
15. Maseczka do sztucznego oddychania 1 szt.
16. Płyn do dezynfekcji 1 szt.
17. Chusteczki do odkażania 20 szt.
18. Zestaw do płukania oka 2 szt.
19. Okulary ochronne 1 szt.
20. Agrafka 3 szt.
21. Nożyczki 1 szt.
22. Pęseta 1 szt.
23. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt.
24. Opakowanie 1 szt.

Część 2. Zestaw do płukania oka.

Zestaw do płukania oka powinien zawierać 2 x 1- litrowe butelki z płynem do płukania oczu, umieszczone na wieszaku, stanowisko oraz zestaw do montażu na ścianie.
Okres przydatności 3 lata.


Opis

Wyposażenie apteczki musi umożliwić udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych w miejscach, gdzie osoby narażone są na obrażenia chemiczne.
Opakowanie powinno umożliwić powieszenie apteczki na ścianie lub postawienie w łatwo dostępnym miejscu. Opakowanie musi być w postaci twardej walizki z tworzywa w jaskrawym, pomarańczowym kolorze i zawierać wszystkie niżej wymienione artykuły.
Apteczka musi zawierać:
1. Bandaż elastyczny 8 cm x 4 m 1 szt.
2. Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 1 szt.
3. Opatrunek indywidualny jałowy A 1 szt.
4. Gaza opatrunkowa jałowa 9 x 9 cm 1 szt.
5. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 1 szt.
6. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 6 cm 1 szt.
7. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 8 cm 1 szt.
8. Przylepiec tkaninowy 1,25 cm x 5 m 1 szt.
9. Opatrunek hydrożelowy 5 x 5 cm 1 szt.
10. Opatrunek hydrożelowy 6 x 12 cm 2 szt.
11. Opatrunek hydrożelowy 20 x 40 cm 1 szt.
12. Chusta trójkątna 1 szt.
13. Koc ratunkowy 210 x 160 cm 1 szt.
14. Rękawiczki nitrylowe 2 pary
15. Maseczka do sztucznego oddychania 1 szt.
16. Płyn do dezynfekcji 1 szt.
17. Chusteczki do odkażania 20 szt.
18. Zestaw do płukania oka 2 szt.
19. Okulary ochronne 1 szt.
20. Agrafka 3 szt.
21. Nożyczki 1 szt.
22. Pęseta 1 szt.
23. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt.
24. Opakowanie 1 szt.

Zestaw do płukania oka powinien zawierać 2 x 1- litrowe butelki z płynem do płukania oczu, umieszczone na wieszaku, stanowisko oraz zestaw do montażu na ścianie.
Okres przydatności 3 lata.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ulica Pl. Dąbrowskiego
Nr domu 2
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09402
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 243 665 400
Fax 243 665 421
Email zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony url www.pwszplock.pl
Regon 61103840300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.pwszplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adrs Uczelni
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PWSZ w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock
Numer referencyjny DA/PM/232-23/17
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty zawarcia umowy uzyska 40,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 7 dni od daty zawarcia umowy, ale nie przekraczającym 12 dni, uzyska 20,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 12 dni od daty zawarcia umowy, ale nie przekraczającym 14 dni (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Formularz ofertowy- Załącznik nr 1, b) Formularz cenowy – Załącznik nr 2, c) Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, d) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, e) Informacja o pozacenowym kryterium oceny ofert – Załącznik nr 5 f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 6 - o ile dotyczy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 28/04/2017
Godz skl 9:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)