Dostawa sprzętu komputerowego dla PIG-PIB

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-05 12:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73562 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
załącznikach nr 1.1-.1.2 do SIWZ – „Specyfikacje techniczne”
załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Rakowiecka
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-975
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 4592313
Fax 22 4592023
Email ewa.kucinska@pgi.gov.pl
Adres strony url www.pgi.gov.pl
Regon 000332133
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.pgi.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgi.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowy Instytut Geologiczny-Państwowy Instytut Badawczy, Kancelaria Ogólna (czynna w godz. 7.30-15.30, parter budnku A, pok.1), ul. Rakowiecka 4 00-975 Warszawa
Numer referencyjny EZ-240-10/2017
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia o którym mowa w pkt II.8) określa maksymalny czas na realizację zamówienia. Wykonawca wskaże w ofercie termin realizacji zamówienia, który zostanie poddany ocenie w kryterium oceny ofert - termin wykonania przedmiotu zamówienia o wadze 10 pkt.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy stacji komputerowych, każdą na kwotę minimum 140 000 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia (np. usługi wsparcia itp.) bądź też dostawa obejmowała szerszy zakres przedmiotu zamówienia niż wymagany przez Zamawiającego, wykazana musi zostać wyrażona w złotych wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała dostawę stacji komputerowych oraz łączna kwota zrealizowanego przez Wykonawcę zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców spólnie ubie
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ (wykaz „Doświadczenie”). Dowodów, czy dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); Dowodami, o których wyżej mowa, są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać: 2.1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3.Do Ofert Wykonawca winien dołączyć wypełnioną Specyfikację techniczną dla stacji graficznej. Specyfikacja techniczna dla stacji graficznej stanowi treść oferty Wykonawcy, w związku z czym nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy bez załączonej specyfikacji technicznej zostanie uznana jako niespełniająca wymagań Zamawiającego i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. Oferta Wykonawcy z załączoną specyfikacją techniczną nie potwierdzającą wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. wydruki ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla stacji graficznej potwierdzające wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2.kopia wyciągu/spisu certyfikacyjnego potwierdzające certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 5.0 - dla oferowanego modelu stacji graficznej i monitora - wymagane jest, aby oferowany model komputera i monitora znajdował się na liście produktów certyfikowanych w katalogach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w następującym zakresie: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT; 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej; 3) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy). 2. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 12 Umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 90
Czy aukcja Nie
Data skl 05/05/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)