Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
ul. Rakowiecka
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-975
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 4592313
|
Fax |
22 4592023
|
Email |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pgi.gov.pl
|
Regon |
000332133
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgi.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pgi.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowy Instytut Geologiczny-Państwowy Instytut Badawczy, Kancelaria Ogólna (czynna w godz. 7.30-15.30, parter budnku A, pok.1), ul. Rakowiecka 4 00-975 Warszawa
|
Numer referencyjny |
EZ-240-10/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
21
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia o którym mowa w pkt II.8) określa maksymalny czas na realizację zamówienia. Wykonawca wskaże w ofercie termin realizacji zamówienia, który zostanie poddany ocenie w kryterium oceny ofert - termin wykonania przedmiotu zamówienia o wadze 10 pkt.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy stacji komputerowych, każdą na kwotę minimum 140 000 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia (np. usługi wsparcia itp.) bądź też dostawa obejmowała szerszy zakres przedmiotu zamówienia niż wymagany przez Zamawiającego, wykazana musi zostać wyrażona w złotych wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała dostawę stacji komputerowych oraz łączna kwota zrealizowanego przez Wykonawcę zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców spólnie ubie
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ (wykaz „Doświadczenie”).
Dowodów, czy dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać:
2.1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2.1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
2.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3.Do Ofert Wykonawca winien dołączyć wypełnioną Specyfikację techniczną dla stacji graficznej. Specyfikacja techniczna dla stacji graficznej stanowi treść oferty Wykonawcy, w związku z czym nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy bez załączonej specyfikacji technicznej zostanie uznana jako niespełniająca wymagań Zamawiającego i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2. Oferta Wykonawcy z załączoną specyfikacją techniczną nie potwierdzającą wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. wydruki ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla stacji graficznej potwierdzające wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
2.kopia wyciągu/spisu certyfikacyjnego potwierdzające certyfikację Energy Star w wersji co najmniej 5.0 - dla oferowanego modelu stacji graficznej i monitora - wymagane jest, aby oferowany model komputera i monitora znajdował się na liście produktów certyfikowanych w katalogach http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w następującym zakresie:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT;
2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
3) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy).
2. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 12 Umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
90
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
05/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|