Dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i oprogramowania (5 części)

Publication date 2017-05-19
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511645-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 487000005, 302321108, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i oprogramowania w 5 częściach:
1) Część 1: zestawy komputerowe z oprogramowaniem
2) Część 2: licencje pakiet biurowy
3) Część 3: urządzenia wielofunkcyjne i skanery
4) Część 4: urządzenia sieciowe z wdrożeniem i rocznym wsparciem
5) Część 5: akcesoria komputerowe
2. Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko wskazane powyżej urządzenia/oprogramowanie do siedziby Zamawiającego, tj. Plac Na Stawach 1 w Krakowie. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i tam gdzie wskazano – pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne, dla każdej części zamówienia zawarty jest w odpowiednio w załącznikach 1a-1e do SIWZ (SOPZ), stanowiących integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określają także wzory umów dla każdej części stanowiące odpowiednio załączniki 2a-2e do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6aa75b63-5c80-4508-afb4-c3faf7bb9e24
Biuletyn 511645-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Regon 357114075
Zamawiajacy adres ulica pl. Na Stawach
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-107
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48124227110
Zamawiajacy fax +48124229785
Zamawiajacy email ecud@wup-krakow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PT POWER i PT RPO
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, VI piętro, pokój 610
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i oprogramowania (5 części)
Numer referencyjny OZ-Z.271.1.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, akcesoriów i oprogramowania w 5 częściach: 1) Część 1: zestawy komputerowe z oprogramowaniem 2) Część 2: licencje pakiet biurowy 3) Część 3: urządzenia wielofunkcyjne i skanery 4) Część 4: urządzenia sieciowe z wdrożeniem i rocznym wsparciem 5) Część 5: akcesoria komputerowe 2. Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko wskazane powyżej urządzenia/oprogramowanie do siedziby Zamawiającego, tj. Plac Na Stawach 1 w Krakowie. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i tam gdzie wskazano – pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne, dla każdej części zamówienia zawarty jest w odpowiednio w załącznikach 1a-1e do SIWZ (SOPZ), stanowiących integralną część SIWZ. Warunki zamówienia określają także wzory umów dla każdej części stanowiące odpowiednio załączniki 2a-2e do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać w terminie: 1) Część 1: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 2) Część 2: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 4 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 3) Część 3: maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 4) Część 4: maksymalnie 24 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 14 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. 5) Część 5: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 10 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia. Wszystkie części zamówienia muszą zostać wykonane nie później niż do 31 sierpnia 2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części 1: a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę sprzętu komputerowego każda o wartości brutto min. 120 000 zł. Dla części 2: a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę licencji oprogramowania każda o wartości brutto min. 50 000 zł. Dla części 3: a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę urządzeń wielofunkcyjnych lub drukarek lub skanerów każda o wartości brutto min. 50 000 zł. Dla części 4: Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca: a) wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę urządzeń sieciowych każda o wartości brutto min. 30 000 zł. oraz b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą która będzie uczestniczyć w pracach wdrożeniowych urządzeń sieciowych, która posiada wykształcenie co najmniej średnie informatyczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu sieci komputerowych oraz uczestniczyła w co najmniej 2 wdrożeniach urządzeń sieciowych typu UTM dla co najmniej 100 użytkowników sieci, a także posiada certyfikat poświadczający zdanie egzaminów ze znajomości konfiguracji dostarczanego urządzenia sieciowego UTM wydany przez producenta oferowanego rozwiązania. Dla części 5: a) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę akcesoriów komputerowych każda o wartości brutto min. 5 000 zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wskazanie w ofercie imion i nazwisk osób (osoby) wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób dotyczy osoby która będzie uczestniczyć w pracach wdrożeniowych urządzeń sieciowych w ramach części 4 zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych,
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem. b) dodatkowo w zakresie części 4: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. uczestniczących w pracach wdrożeniowych urządzeń sieciowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy wyłącznie części 1 zamówienia: a) protokół z przeprowadzonych testów BAPCo® SYSMark® 2014, o których mowa w pkt. 1 OPZ („Wydajność jednostki centralnej”) – załącznik 1a do SIWZ, Protokół z przeprowadzonych testów powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony BAPCo potwierdzający wynik testów, gdy oferowany model komputera jest wymieniony na oficjalnej stronie BAPCo, pod warunkiem że wszystkie z wymienionych tam parametrów testowanego komputera są identyczne z parametrami oferowanego urządzenia. Data wykonania testu nie może być starsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) certyfikat ISO 9001 lub normy równoważnej w zakresie co najmniej produkcji i rozwoju urządzeń komputerowych dla producenta jednostki centralnej (wydruk lub oświadczenie producenta), c) deklaracja zgodności CE dla komputera (wydruk lub oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej komputera), d) wydruk ze strony lub oświadczenie producenta oferującego system operacyjny potwierdzający zgodność oferowanego komputera z tym system operacyjnym, e) certyfikat lub wpis potwierdzający zgodność ze standardem Energy Star dotyczący oferowanego modelu komputera (wydruk ze strony http//www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, oświadczenie producenta lub informacja zawarta w dokumentacji technicznej urządzenia), f) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzająca pozostałe parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, g) wydruk ze strony producenta lub oświadczenie producenta dot. głośności jednostki centralnej, o ile nie wynika w sposób jednoznaczny ze specyfikacji technicznej sprzętu. Zamawiający dopuszcza ww. dokumenty w angielskiej wersji językowej.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane jest w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona SIWZ wraz z załącznikami, po otwarciu ofert)
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 1) Dla części 1: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 PLN). 2) Dla części 2: 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych i 00/100 PLN). 3) Dla części 3: 2 100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych i 00/100 PLN). 4) Dla części 4: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych i 00/100 PLN). 5) Dla części 5: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych i 00/100 PLN). 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao SA nr 76 1240 6292 1111 0010 5134 2558 tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego; wpłata wadium winna być dokonana z tytułem „wadium – przetarg – dostawa sprzętu informatycznego, część ….wskazać nr części której/-ych dotyczy….”. 5. Wadium w pozostałych formach należy złożyć na ręce pracownika Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Zespół Organizacji i Zarządzania, stanowisko ds. zamówień publicznych (pok. 610), a do oferty można dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub złożyć oryginał dokumentu gwarancji wraz z ofertą (w tej samej kopercie), ale nie połączone w sposób trwały z ofertą, tak aby po otwarciu ofert możliwe było przechowywanie dokumentu w kasie WUP. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia należy wnieść wadium dla każdej części. Zabezpieczając oferty częściowe np. gwarancją ubezpieczeniową, można zabezpieczyć wadium odrębnymi gwarancjami ubezpieczeniowymi dla każdej części oferty lub kumulatywnie jedną gwarancją ubezpieczeniową z podaniem jednej (łącznej) kwoty wadium. W tym drugim przypadku należy przyporządkować łączną kwotę wadium do poszczególnych części zamówienia (przyporządkować części kwoty wadium do ofert częściowych). 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy dla części 1 - 5 zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 2a – 2e do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy na zasadach określonych we wzorach poszczególnych umów, tj.: 1) W przypadku części 1 oraz 2: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń zaproponowanych w ofercie na Przedmiot zamówienia równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenia zostały wycofane z produkcji, co zostanie potwierdzone przez jego producenta. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Parametry nowego Przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamiana Przedmiotu zamówienia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 2) W przypadku części 3, 4 oraz 5: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń zaproponowanych w ofercie na Przedmiot zamówienia równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenia zostały wycofane z produkcji. Parametry nowego Przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamiana Przedmiotu zamówienia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy komputerowe z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego dostawy 70 sztuk zestawów komputerowych, w skład których wchodzą: jednostka centralna (komputer stacjonarny) z oprogramowaniem (tj. systemem operacyjnym), monitor, klawiatura oraz mysz optyczna. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. Zaoferowane zestawy muszą być jednakowe i fabrycznie nowe. Elementy wchodzące w skład zestawu muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Wymagane minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 1 – zał. 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Licencje pakiet biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 4 dni robocze w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego nieograniczonych czasowo licencji na oprogramowanie: pakiet biurowy w wersji standardowej – 70 licencji Oprogramowanie dostarczone w ramach niniejszego zamówienia musi być przeznaczone do użytkowania przez podmiot będący administracją samorządową. Warunki licencji muszą umożliwiać przenoszenie pomiędzy komputerami w przypadku wycofania danego komputera z użytku. Wymagane minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 2 – zał. 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenia wielofunkcyjne i skanery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 6 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Zalacznik krotki opis Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko urządzenia do siedziby urzędu, tj. plac Na Stawach 1 w Krakowie: Urządzenie wielofunkcyjne mono A4 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolor A3 + WiFi 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolor A3 + dodatkowe kasety + WiFi + czytnik kart RFID 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolor A4 1 szt. Skaner biurkowy (szczelinowy) A4 5 szt. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Wykonawca przekaże dokumenty, w tym instrukcje obsługi w języku polskim i karty gwarancyjne dostarczonych urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania na swój koszt nadzoru serwisowego (tj. pełnej bezpłatnej gwarancji oraz przeglądów serwisowych) nad Przedmiotem zamówienia przez okres min. 12 miesięcy. Nadzór serwisowy będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, który posiada ISO 9001). Wymagane minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 3 – zał. 1c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenia sieciowe z wdrożeniem i rocznym wsparciem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalnie 24 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 14 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego do dostawy urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem: Zarządzalne przełączniki sieciowe (switch) 4 szt. UTM 1 szt. Punkty dostępowe (Access Point) 2 szt. Sieciowe karty zarządzające do Smart UPS APC SMT1500RMI2U 2 szt. Zasilacz UPS z kartą do zarządzania 1 szt. Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko urządzenia do siedziby urzędu, tj. plac Na Stawach 1 w Krakowie. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wsparcia technicznego zgodnie z wzorem umowy przez okres 12 miesięcy od dnia wykonania przedmiotu umowy w ilości min.8 godzin. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania na swój koszt nadzoru serwisowego (tj. pełnej bezpłatnej gwarancji) nad Przedmiotem zamówienia przez okres min. 12 miesięcy. Nadzór serwisowy będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, który posiada ISO 9001. Wymagane minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 4 – zał. 1d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalnie 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie później niż do 31 sierpnia 2017 r. W ramach kryterium pozacenowego Wykonawca może w ofercie zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia, ale do nie mniej niż 10 dni roboczych w jakich zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia.
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego do dostawy akcesoriów komputerowych: Rzutnik mobilny 1 szt. Projektory multimedialne 3 szt. Aparat fotograficzny z akcesoriami 1 szt. Dyski serwerowe SATA 4TB Seagate Constellation SATA ST4000NM0033 3 szt. Podkładki żelowe z podpórką na nadgarstek pod mysz optyczną 150 szt. Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko urządzenia do siedziby urzędu, tj. plac Na Stawach 1 w Krakowie. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wymagane minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części 5 – zał. 1e do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja producenta - część 1
Znaczenie 24
  
Kryteria Termin dostawy - część 3 - 16%
  
Kryteria Wsparcie techniczne - część 4 - 20%
  
Kryteria Termin dostawy - część 1
Znaczenie 16
  
Kryteria Cena - część 3 - 60%
  
Kryteria Termin dostawy - część 4 - 20%
  
Kryteria Cena - część 1
Znaczenie 60
  
Kryteria Termin dostawy - część 2 - 40%
  
Kryteria Cena - część 4 - 60%
  
Kryteria Termin dostawy - część 5 - 40%
  
Kryteria Cena - część 2 - 60%
  
Kryteria Gwarancja producenta - część 2 - 24%
  
Kryteria Cena - część 5 - 60%
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)