dostawy druków resortowych

Publication date 2017-05-19
End date 2017-05-29 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Formularze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510843-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 228200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków resortowych według bieżących potrzeb
dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego
Policji KGP i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP, według asortymentu, ilości i wymagań
jakościowych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy, oraz załączniku
nr 3 do SIWZ – opis postaci wydawniczej.
2. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami
szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji
zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
3. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one
stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Zamawiający na żądanie udostępni do wglądu wzory druków wewnętrznych w siedzibie Wydziału
Gospodarki Materiałowo – Technicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25,
w dni robocze (poniedziałek – piątek), w godz. 9:00 – 14:00.
5. Zamawiający przekaże wzory druków wewnętrznych Wykonawcy w formie elektronicznej w dniu zawarcia
umowy. Przedmiotowe wzory nie będą mogły być udostępniane osobom nieupoważnionym przez
Zamawiającego.
6. Wykonawca będzie zobligowany do przedstawienia Zamawiającemu składów (wzór w formie
elektronicznej) komputerowych druków wewnętrznych, celem ich zatwierdzenia, w terminie 14 dni od daty
podpisania umowy.
7. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian formy wydawniczej druków, rejestrów i formularzy
służących wyszczególnionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym integralną część
umowy, wynikających z nieprzewidzianych okoliczności.
9. W przypadku wprowadzenia nowych druków, rejestrów i formularzy służbowych na podstawie zmian
w przepisach prawa Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie
Wykonawcy i przedłożeniu mu do akceptacji przedmiotowych wzorów wprowadzających zmiany
w załączniku stanowiącym integralną część umowy.
10. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur.
11. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy wygasają po
upływie 12 miesięcy licząc od dnia dostawy partii towaru do siedziby Zamawiającego.
12. Druki w postaci wydawniczej „sztuka” powinny być dostarczone w bloczkach po 100 kartek lub
banderolowane po 100 stron

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25454566-b390-4eef-8a61-0f80a11f7357
Biuletyn 510843-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Regon 47075497600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lutomierska 108/112
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 652 295
Zamawiajacy fax 426 652 080
Zamawiajacy email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu dostawy druków resortowych
Numer referencyjny Zp-2380/15/17/KK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków resortowych według bieżących potrzeb dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji KGP i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy, oraz załączniku nr 3 do SIWZ – opis postaci wydawniczej. 2. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Zamawiający na żądanie udostępni do wglądu wzory druków wewnętrznych w siedzibie Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25, w dni robocze (poniedziałek – piątek), w godz. 9:00 – 14:00. 5. Zamawiający przekaże wzory druków wewnętrznych Wykonawcy w formie elektronicznej w dniu zawarcia umowy. Przedmiotowe wzory nie będą mogły być udostępniane osobom nieupoważnionym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie zobligowany do przedstawienia Zamawiającemu składów (wzór w formie elektronicznej) komputerowych druków wewnętrznych, celem ich zatwierdzenia, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 7. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian formy wydawniczej druków, rejestrów i formularzy służących wyszczególnionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym integralną część umowy, wynikających z nieprzewidzianych okoliczności. 9. W przypadku wprowadzenia nowych druków, rejestrów i formularzy służbowych na podstawie zmian w przepisach prawa Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Wykonawcy i przedłożeniu mu do akceptacji przedmiotowych wzorów wprowadzających zmiany w załączniku stanowiącym integralną część umowy. 10. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 11. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy wygasają po upływie 12 miesięcy licząc od dnia dostawy partii towaru do siedziby Zamawiającego. 12. Druki w postaci wydawniczej „sztuka” powinny być dostarczone w bloczkach po 100 kartek lub banderolowane po 100 stron
Cpv glowny przedmiot 22820000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Informacje na temat katalogow Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 7 do SIWZ - wzorze umowy
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)