Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im.A. falkiewicza we Wrocławiu

Publication date 2017-05-22
End date 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514229-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16ac7e37-00f8-454d-beb9-85544b0ac7e8
Biuletyn 514229-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Regon 93108261000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 52114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 428 631
Zamawiajacy fax 713 465 172
Zamawiajacy email szpital-brochow@isp.pl
Adres strony url http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Słuzba zdrowia - Szpital
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ul. Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im.A. falkiewicza we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP/PN/4/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są 2 referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o wartości nie mniejszej niż wartość oferty a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga dołączenia próbek dla zadania 1-8 i katalogów dla zadania 9 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego sie przy każdym zadaniu. Dołączona próbka będzie badana pod kątem zgodności czy spełnia wszystkie żądane wymagania Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się przy każdym zdaniu w formularzu cenowym. Oświadczenie wykonawcy - wg wzoru podanego w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały Zamawiający wymaga dołączenia próbek dla zadania 1-8 i katalogów dla zadania 9 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego sie przy każdym zadaniu. Dołączona próbka będzie badana pod kątem zgodności czy spełnia wszystkie żądane wymagania Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się przy każdym zdaniu w formularzu cenowym. Oświadczenie wykonawcy - wg wzoru podanego w SIWZ Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Uwzględniając, że zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz.696) Zamawiający jest zobowiązany nabywać leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa z zastrzeżeniem: a) w przypadku wzrostu ceny urzędowej, której maksymalna wysokość przekroczy ceny wynikającej z umowy, obowiązuje cena umowna. b) W przypadku obniżenia ceny urzędowej w ten sposób, ze jej wysokość maksymalna będzie niższa od ceny wynikającej z umowy obowiązuje wprowadzona cena urzędowa. c) W przypadku umieszczenia leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobu medycznego objętego niniejszą umową na liście refundacyjnej dotychczas nią nie objętych, i ustalona jego cena urzędowa w wysokości niższej niż cena na umowie, obowiązuje cena urzędowa w przypadku wyższej ceny urzędowej obowiązuje cena umowna (zmiana cen obowiązuje z dniem wejścia w życie aktualnej listy leków refundowanych zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia). 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik będzie gwarantował taka samą lub lepszą jakość oraz będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach co środek opatrunkowy objęty umową przy cenie niższej. 3. Zmiany cen o którym mowa w pkt. 1 a), b), nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę. Przed wprowadzeniem zmiany w zakresie przedmiotowym Zamawiający musi wyrazić zgodę. 4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) c) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie. d) zmianę terminu realizacji przedmiotowy określoną w § 3 w sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment z poszczególnych pakietów, a zaistnieje uzasadniona potrzeba Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością , jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej tożsamego asortymentu. e) Wykonawca może zaproponować niższe ceny w wyniku akcji promocyjnej na dostarczany asortyment. f) Zmianę umowy zgodnie art. 144 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PlN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PlN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)