Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im.A. falkiewicza we Wrocławiu

Data publikacji 2017-05-22
Data zakończenia 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514229-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16ac7e37-00f8-454d-beb9-85544b0ac7e8
Biuletyn 514229-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Regon 93108261000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 52114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 428 631
Zamawiajacy fax 713 465 172
Zamawiajacy email szpital-brochow@isp.pl
Adres strony url http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Słuzba zdrowia - Szpital
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ul. Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im.A. falkiewicza we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP/PN/4/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są 2 referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o wartości nie mniejszej niż wartość oferty a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga dołączenia próbek dla zadania 1-8 i katalogów dla zadania 9 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego sie przy każdym zadaniu. Dołączona próbka będzie badana pod kątem zgodności czy spełnia wszystkie żądane wymagania Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się przy każdym zdaniu w formularzu cenowym. Oświadczenie wykonawcy - wg wzoru podanego w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały Zamawiający wymaga dołączenia próbek dla zadania 1-8 i katalogów dla zadania 9 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego sie przy każdym zadaniu. Dołączona próbka będzie badana pod kątem zgodności czy spełnia wszystkie żądane wymagania Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się przy każdym zdaniu w formularzu cenowym. Oświadczenie wykonawcy - wg wzoru podanego w SIWZ Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Uwzględniając, że zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz.696) Zamawiający jest zobowiązany nabywać leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa z zastrzeżeniem: a) w przypadku wzrostu ceny urzędowej, której maksymalna wysokość przekroczy ceny wynikającej z umowy, obowiązuje cena umowna. b) W przypadku obniżenia ceny urzędowej w ten sposób, ze jej wysokość maksymalna będzie niższa od ceny wynikającej z umowy obowiązuje wprowadzona cena urzędowa. c) W przypadku umieszczenia leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobu medycznego objętego niniejszą umową na liście refundacyjnej dotychczas nią nie objętych, i ustalona jego cena urzędowa w wysokości niższej niż cena na umowie, obowiązuje cena urzędowa w przypadku wyższej ceny urzędowej obowiązuje cena umowna (zmiana cen obowiązuje z dniem wejścia w życie aktualnej listy leków refundowanych zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia). 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik będzie gwarantował taka samą lub lepszą jakość oraz będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach co środek opatrunkowy objęty umową przy cenie niższej. 3. Zmiany cen o którym mowa w pkt. 1 a), b), nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę. Przed wprowadzeniem zmiany w zakresie przedmiotowym Zamawiający musi wyrazić zgodę. 4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) c) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie. d) zmianę terminu realizacji przedmiotowy określoną w § 3 w sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment z poszczególnych pakietów, a zaistnieje uzasadniona potrzeba Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością , jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej tożsamego asortymentu. e) Wykonawca może zaproponować niższe ceny w wyniku akcji promocyjnej na dostarczany asortyment. f) Zmianę umowy zgodnie art. 144 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Pln
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PlN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PlN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
Zalacznik krotki opis Opatrunki
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)