Dostawa urządzeń audiowizualnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie

Publication date 2017-05-22
End date 2017-05-30 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512277-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Dostawa urządzeń systemu audiowizualizacji dla Sali Senatu Politechniki Krakowskiej w Krakowie. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa urządzeń systemu audio dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w Krakowie - Kampus "Warszawska"

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5685f870-48a9-4cf2-a251-10c25ecd4e08
Biuletyn 512277-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. T. Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (10-24), pokój nr 110, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń audiowizualnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
Numer referencyjny KA-2/033/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci 2
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zadanie częściowe nr 1: Dostawa urządzeń systemu audiowizualizacji dla Sali Senatu Politechniki Krakowskiej w Krakowie. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa urządzeń systemu audio dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w Krakowie - Kampus "Warszawska"
Cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 4 tygodni od daty podpisania umowy – dla zadania częściowego: 1, 2
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna (szczegółowy opis techniczny i/lub funkcjonalny) oferowanych urządzeń, zawierająca nazwę producenta, model, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych oferowanych urządzeń, na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1a do SIWZ i Załącznik nr 1b do SIWZ, np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e lub wydruk/i ze stron internetowych bądź katalog/i, prospekt/y, folder/y producenta/ów, instrukcje obsługi. Specyfikacja techniczna, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację urządzeń i elementów z poszczególnych zadań częściowych i jednoznaczną ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. 4) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w: ”Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu” – załącznik nr 4 do SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy. 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 3) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń/oprogramowania, w przypadkach: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferty muszą być sporządzone w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń systemu audiowizualizacji dla Sali Senatu Politechniki Krakowskiej w Krakowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemu audiowizualizacji dla Sali Senatu Politechniki Krakowskiej w Krakowie. Wykaz urządzeń: System projekcji • Projektor szt. 1 • Obiektyw szt. 1 • Mocowanie ścienne do projektora szt. 1 • Ekran elektryczny z napinaczami bocznymi i dodatkowym czarnym pasem 70 cm szt. 1 • Przetwornik audio z HDMI szt. 1 Zarządzanie obrazem • Nadajnik odbiornik szt. 3 • Okablowanie VGA, HDMI, Display Port (długość nie mniejsza niż 1,5 m) szt. 3 System audio • 8 kanałowy odbiornik/nadajnik szt. 1 • 4 kanałowy odbiornik/nadajnik szt. 1 • 8-kanałowa ładowarka sieciowa szt. 1 • 4-kanałowa ładowarka sieciowa szt. 1 • Mikrofon bezprzewodowy szt. 10 • Nadajnik/odbiornik typu Bodypack szt. 2 • Mikrofon przypinany, kardioidalny szt. 2 • Wzmacniacz mocy szt. 1 • Procesor sygnałowy o otwartej architekturze z eliminatorami sprzężeń i wielokanałową dystrybucją sygnału audio po protokole zgodnym z TCP/IP szt. 1 • Zestaw głośnikowy pasywny ścienny szt. 4 • Uchwyt montażowy pozwalający na regulację kąta montażu głośnika szt. 4 • Przełącznik sieciowy 24-Port 10/100 PoE szt. 1 • Przenośny rejestrator cyfrowy, zapisujący 2 x stereo, 2 GB karta SD szt. 1 • CD-player z RS-232C, MP3, 1U, 19" szt. 1 • Rejestrator dźwięku na kartach CompactFlash i CD-RW szt. 1 • Odtwarzacz DVD, video w wersji rack z wyjściem HDMI szt. 1 • Głośniki odsłuchowe aktywne szt. 2 • Szafa rack Szafa rack 19" 42U szt. 1 • Przyłącze podłogowe szt. 1 Typ pod parkiet Wejścia LAN 10x Wejścia 230V 5x Rezerwa 2x System sterowania • Jednostka centralna instalowana na szynie DIN szt. 1 • Zasilacz na szynę DIN szt. 1 • Nadajnik radiowy RS485 na szynę DIN standard RTS szt. 1 • Sterownik do oświetlenia DALI 2x64 kanały wbudowany odłączalny zasilacz szt. 1 • Punkt dostępowy szt. 1 • Tablet 10" IPS 16GB WiFi szt. 1 • Licencja na urządzenie mobilne szt. 1 • Przyciski do sterowania manualnego szt. 2 • Okablowanie CAT 5 szt. 1 Komputery/monitory • Laptop 15,6'' FHD i7-7500U 16GB 2TB 4GB Win10P 1YCAR+1YNBD szt. 1 • Monitor 27'' QHD 16:9 2xHDMI, DP, mDP, 5xUSB 3.0 3YPPG szt. 1 Kamery • Rejestrator cyfrowy video, nagrywający i strumieniujący obsługa do 4 kamer szt. 1 • Kamera PTZ szt. 2 • Monitor 27'' QHD 16:9 2xHDMI, DP, mDP, 5xUSB 3.0 3YPPG szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ (do pobrania plik: Załącznik nr 1a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadanie częściowe nr 1.pdf).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń systemu audio dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w Krakowie - Kampus "Warszawska"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemu audio dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w Krakowie - KAMPUS "WARSZAWSKA". Wykaz urządzeń: System audio • 2 kanałowy odbiornik/nadajnik szt. 2 • 2-kanałowa ładowarka sieciowa szt. 2 • Mikrofon bezprzewodowy szt. 4 • 4 kanałowy procesor sygnałowy o otwartej architekturze z eliminatorami • sprzężeń i wielokanałową dystrybucją sygnału audio po protokole zgodnym z TCP/IP szt. 2 • Switch 8-Port, 4 PoE szt. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1b do SIWZ (do pobrania plik: Załącznik nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadanie częściowe nr 2.pdf).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)