GuidZP400 |
5685f870-48a9-4cf2-a251-10c25ecd4e08
|
Biuletyn |
512277-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. T. Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (10-24), pokój nr 110, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń audiowizualnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
|
Numer referencyjny |
KA-2/033/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie częściowe nr 1: Dostawa urządzeń systemu audiowizualizacji dla Sali Senatu Politechniki Krakowskiej w Krakowie. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa urządzeń systemu audio dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w Krakowie - Kampus "Warszawska"
|
Cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 4 tygodni od daty podpisania umowy – dla zadania częściowego: 1, 2
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 3 do SIWZ.
3) Specyfikacja techniczna (szczegółowy opis techniczny i/lub funkcjonalny) oferowanych urządzeń, zawierająca nazwę producenta, model, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych oferowanych urządzeń, na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1a do SIWZ i Załącznik nr 1b do SIWZ, np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e lub wydruk/i ze stron internetowych bądź katalog/i, prospekt/y, folder/y producenta/ów, instrukcje obsługi. Specyfikacja techniczna, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację urządzeń i elementów z poszczególnych zadań częściowych i jednoznaczną ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ.
4) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy).
5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w: ”Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu” – załącznik nr 4 do SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy.
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
3) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń/oprogramowania, w przypadkach:
a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów,
b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-05-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń systemu audiowizualizacji dla Sali Senatu Politechniki Krakowskiej w Krakowie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemu audiowizualizacji dla Sali Senatu Politechniki Krakowskiej w Krakowie.
Wykaz urządzeń:
System projekcji
• Projektor szt. 1
• Obiektyw szt. 1
• Mocowanie ścienne do projektora szt. 1
• Ekran elektryczny z napinaczami bocznymi i dodatkowym czarnym pasem 70 cm szt. 1
• Przetwornik audio z HDMI szt. 1
Zarządzanie obrazem
• Nadajnik odbiornik szt. 3
• Okablowanie VGA, HDMI, Display Port (długość nie mniejsza niż 1,5 m) szt. 3
System audio
• 8 kanałowy odbiornik/nadajnik szt. 1
• 4 kanałowy odbiornik/nadajnik szt. 1
• 8-kanałowa ładowarka sieciowa szt. 1
• 4-kanałowa ładowarka sieciowa szt. 1
• Mikrofon bezprzewodowy szt. 10
• Nadajnik/odbiornik typu Bodypack szt. 2
• Mikrofon przypinany, kardioidalny szt. 2
• Wzmacniacz mocy szt. 1
• Procesor sygnałowy o otwartej architekturze z eliminatorami sprzężeń i wielokanałową dystrybucją sygnału audio po protokole zgodnym z TCP/IP szt. 1
• Zestaw głośnikowy pasywny ścienny szt. 4
• Uchwyt montażowy pozwalający na regulację kąta montażu głośnika szt. 4
• Przełącznik sieciowy 24-Port 10/100 PoE szt. 1
• Przenośny rejestrator cyfrowy, zapisujący 2 x stereo, 2 GB karta SD szt. 1
• CD-player z RS-232C, MP3, 1U, 19" szt. 1
• Rejestrator dźwięku na kartach CompactFlash i CD-RW szt. 1
• Odtwarzacz DVD, video w wersji rack z wyjściem HDMI szt. 1
• Głośniki odsłuchowe aktywne szt. 2
• Szafa rack Szafa rack 19" 42U szt. 1
• Przyłącze podłogowe szt. 1
Typ pod parkiet
Wejścia LAN 10x
Wejścia 230V 5x
Rezerwa 2x
System sterowania
• Jednostka centralna instalowana na szynie DIN szt. 1
• Zasilacz na szynę DIN szt. 1
• Nadajnik radiowy RS485 na szynę DIN standard RTS szt. 1
• Sterownik do oświetlenia DALI 2x64 kanały wbudowany odłączalny zasilacz szt. 1
• Punkt dostępowy szt. 1
• Tablet 10" IPS 16GB WiFi szt. 1
• Licencja na urządzenie mobilne szt. 1
• Przyciski do sterowania manualnego szt. 2
• Okablowanie CAT 5 szt. 1
Komputery/monitory
• Laptop 15,6'' FHD i7-7500U 16GB 2TB 4GB Win10P 1YCAR+1YNBD szt. 1
• Monitor 27'' QHD 16:9 2xHDMI, DP, mDP, 5xUSB 3.0 3YPPG szt. 1
Kamery
• Rejestrator cyfrowy video, nagrywający i strumieniujący obsługa do 4 kamer szt. 1
• Kamera PTZ szt. 2
• Monitor 27'' QHD 16:9 2xHDMI, DP, mDP, 5xUSB 3.0 3YPPG szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ (do pobrania plik: Załącznik nr 1a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadanie częściowe nr 1.pdf).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń systemu audio dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w Krakowie - Kampus "Warszawska"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemu audio dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w Krakowie - KAMPUS "WARSZAWSKA".
Wykaz urządzeń:
System audio
• 2 kanałowy odbiornik/nadajnik szt. 2
• 2-kanałowa ładowarka sieciowa szt. 2
• Mikrofon bezprzewodowy szt. 4
• 4 kanałowy procesor sygnałowy o otwartej architekturze z eliminatorami
• sprzężeń i wielokanałową dystrybucją sygnału audio po protokole zgodnym z TCP/IP szt. 2
• Switch 8-Port, 4 PoE szt. 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1b do SIWZ (do pobrania plik: Załącznik nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadanie częściowe nr 2.pdf).
|
| |