Dostawy mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podstawowej Nr 74 przy ul. Seledynowej 50, 70 -781 w Szczecinie będącej jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin”

Publication date 2017-05-23
End date 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 74 w Szczecinie im. Stanisława Grońskiego
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515328-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z wykazem zamieszczonym w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2018 r. Kod CPV 15100000 – 9.
2. Zakres zamówienia obejmuje artykuły żywnościowe na potrzeby stołówki szkolnej określony odpowiednio w załączniku nr 1A do SIWZ.
3. Wymogi dodatkowe: Intendent szkoły Pani Anita Płoszejowska zamawia towar bezpośrednio u dostawcy drogą telefoniczną, e – mailem, faksem, lub formą pisemną.
4. Towar wymieniony w Kalkulacji cenowej – Załącznik nr 1A do SIWZ, będzie dostarczany przez Wykonawcę na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i ustaleniami osób zamawiających.
Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale XV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 184b8642-29c7-4b21-a2e6-8257db84e6c6
Biuletyn 515328-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 74 w Szczecinie im. Stanisława Grońskiego
Regon 81051291900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Seledynowa
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 0-91 4631791
Zamawiajacy fax 0-91 4631791
Zamawiajacy email sekretariat@sp74.szczecin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp.74.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp74.szczecn.pl
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny ne
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podstawowej Nr 74 przy ul. Seledynowej 50, 70 -781 w Szczecinie będącej jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin”
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z wykazem zamieszczonym w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2018 r. Kod CPV 15100000 – 9. 2. Zakres zamówienia obejmuje artykuły żywnościowe na potrzeby stołówki szkolnej określony odpowiednio w załączniku nr 1A do SIWZ. 3. Wymogi dodatkowe: Intendent szkoły Pani Anita Płoszejowska zamawia towar bezpośrednio u dostawcy drogą telefoniczną, e – mailem, faksem, lub formą pisemną. 4. Towar wymieniony w Kalkulacji cenowej – Załącznik nr 1A do SIWZ, będzie dostarczany przez Wykonawcę na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i ustaleniami osób zamawiających. Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale XV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2017-06-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postęp[owaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art.25.Ust.1 ustawy PZP.
Zakresie kryteriow selekcji NIE
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące proponowane produkty ekologiczne, (jeżeli wykonawca proponuje produkty ekologiczne) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. 4) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) kalkulacja cenowa – załącznik nr 1A DO SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Niniejsza umowa nie może zostać zmieniona w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zamawiający przewiduje możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu zamówieni lub w SIWZ oraz określi warunki takiej zmiany.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą Zamawiającego, wyrażoną na piśmie formie aneksu.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku gdy ulegną zmianie podatki VAT.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca,składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający szczegółowy opis zmiany i jej uzasadnienie.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty lub rabaty .Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnj pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9.45
IV 4 5 data 2017-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu rzedmiotu umowy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria produkty ekolgiczne
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)