GuidZP400 |
393470ec-a5df-476d-aa27-9acb83876fca
|
Biuletyn |
515109-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
|
Regon |
1251326200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03808
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 103 006
|
Zamawiajacy fax |
228 104 688
|
Zamawiajacy email |
warszawa@krus.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krus.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamowienia-publiczne/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, parter pok. nr 2 – kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
Numer referencyjny |
1400-OP.261.1.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów (tonery, tusze, taśmy i inne akcesoria) dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie.
2. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń do których są przeznaczone, wymienione w załączniku nr 1 do formularza oferty.
3. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik Nr 1 do formularza oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
220000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, polegającej na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów w szczególności tonery, tusze, taśmy
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2 kalkulacja cenowa według załącznika nr 1 do formularza oferty,
3 raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19758 norma dla tonerów kolorowych i normy ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu, Dokumenty winny zostać wystawione przez producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych lub ich importera.
4 certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 lub równoważnymi normami jakościowymi
5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów.
6 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców
7 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 ustawy Pzp, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2 wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wypełniony i uzupełniony według wzoru stanowiącego załącznik do Formularza oferty).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty z załącznikami,
2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|