Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów konserwatorskich dla potrzeb Biblioteki Jagiellońskiej zlokalizowanej przy Al. Mickiewicza 22 w Krakowie, w ramach realizacji zadań projektu „Patrimonium – digitalizacja i udostępnienie polskiego dziedzictwa narodowego ze zbiorów Biblioteki Narodowej oraz Biblioteki Jagiellońskiej

Publication date 2017-05-23
End date 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514864-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów konserwatorskich dla potrzeb Biblioteki Jagiellońskiej w ramach realizacji zadań projektu „Patrimonium – digitalizacja i udostępnienie polskiego dziedzictwa narodowego ze zbiorów Biblioteki Narodowej oraz Biblioteki Jagiellońskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego Poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”.
Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu materiałów do siedziby odbiorcy i użytkownika – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ, w którym przedstawiono listę zamawianych towarów wraz ze specyfikacją techniczna i ilościową.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6b46252-157e-49a6-8a0f-8f2634f6a6f1
Biuletyn 514864-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej http://przetargi.adm.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Patrimonium – digitalizacja i udostępnienie polskiego dziedzictwa narodowego ze zbiorów Biblioteki Narodowej oraz Biblioteki Jagiellońskiej”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.adm.uj.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Straszewskiego 25/2 30-113 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów konserwatorskich dla potrzeb Biblioteki Jagiellońskiej zlokalizowanej przy Al. Mickiewicza 22 w Krakowie, w ramach realizacji zadań projektu „Patrimonium – digitalizacja i udostępnienie polskiego dziedzictwa narodowego ze zbiorów Biblioteki Narodowej oraz Biblioteki Jagiellońskiej
Numer referencyjny 80.272.111.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów konserwatorskich dla potrzeb Biblioteki Jagiellońskiej w ramach realizacji zadań projektu „Patrimonium – digitalizacja i udostępnienie polskiego dziedzictwa narodowego ze zbiorów Biblioteki Narodowej oraz Biblioteki Jagiellońskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego Poddziałanie 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu materiałów do siedziby odbiorcy i użytkownika – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ, w którym przedstawiono listę zamawianych towarów wraz ze specyfikacją techniczna i ilościową.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych (PLN))
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oo udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 1 (jedną) dostawę (tj. odrębny kontrakt) materiałów konserwatorskich, o wartości wykazanej jednej dostawy nie mniejszej niż 55 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych, 00/100). Przez „odrębny kontrakt” zmawiający rozumie jedną, pisemną, umowę odpłatną.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia na wezwanie innych dokumentów niż wymagane do oferty.
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 1. dowodów określających czy dostawa zamieszczona w „Wykazie dostaw” została wykonana należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zamówienia w wysokości co najmniej 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie: 1. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ w zakresie pozycji, dla których w Załączniku A do SIWZ, Zamawiający wskazał „TAK” w kolumnie „Wymagane dołączenie specyfikacji techn.”,
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: 1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), 2 indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, 3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 4 dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1,Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Oferowana trwałość materiału (okres przydatności do użycia od daty dostawy do siedziby Zamawiającego
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)