Przedmiotem zamówienia jest: dostawa MAKARONU, PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH, RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH, WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWANYCH dla Szkoły Policji w Pile

Publication date 2017-05-23
End date 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Szkoła Policji w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty mączne,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514939-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158511009, 158700007, 156121002, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 – DOSTAWA MAKARONU w orientacyjnej ilości 2 200 kg (CPV 15851100-9)

Część 2 – DOSTAWA PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH w asortymencie w orientacyjnej ilości 2 783 kg (15870000-7)

Część 3 – DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, M.IN. MĄKA, KASZA, RYŻ
w orientacyjnej ilości – 3 235 kg (15612100-2, 03211300-6, 15841000-5, 03222115-2, 15863200-7)


Część 4 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH w orientacyjnej ilości – 7 050 kg (CPV 15331170-9)
Część 5 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWANYCH w orientacyjnej ilości 3 695 kg (CPV 15331400-1, 15332400-8)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c284978a-b5c9-4b31-8fab-6dd4203ac26f
Biuletyn 514939-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Policji w Pile
Regon 57029066300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 3522134
Zamawiajacy fax 67 3522322
Zamawiajacy email edyta.zdrenka@sppila.policja.gov.pl
Adres strony url www.pila.szklapolicji.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkolenie policji
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Plac Staszic7, 64-920 Piła
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa MAKARONU, PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH, RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH, WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWANYCH dla Szkoły Policji w Pile
Numer referencyjny 268/kz-737/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Część 1 – DOSTAWA MAKARONU w orientacyjnej ilości 2 200 kg (CPV 15851100-9) Część 2 – DOSTAWA PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH w asortymencie w orientacyjnej ilości 2 783 kg (15870000-7) Część 3 – DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, M.IN. MĄKA, KASZA, RYŻ w orientacyjnej ilości – 3 235 kg (15612100-2, 03211300-6, 15841000-5, 03222115-2, 15863200-7) Część 4 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH w orientacyjnej ilości – 7 050 kg (CPV 15331170-9) Część 5 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWANYCH w orientacyjnej ilości 3 695 kg (CPV 15331400-1, 15332400-8)
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, ze zmianami) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) lub posiadają aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zmianami). Warunek zostanie oceniony na podstawie załączonych do oferty dokumentów, tj. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, dysponują wdrożonym i utrzymanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, i /lub aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zmianami).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, która jest przedmiotem zamówienia spełniającym niezbędne warunki określone w przepisach. Warunek oceniony zostanie na podstawie załączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, w którym to zawarta będzie informacja dotycząca środka transportu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony w każdej pozycji Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz ofertowy - wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że wykonawca wskaże dostępność oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 5. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, dysponują wdrożonym i utrzymanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP. 6. Aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zmianami) – dotyczy również środka transportu. 7. Karty charakterystyki produktów wskazanych w załączniku nr 1. 8. Wypełniony „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (…)” , w którym należy wykazać dysponowanie jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu towaru dot. niniejszego postępowania załącznik nr 5.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: a) zmiany ilości dostawy, pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty brutto, o której mowa w §…..oraz pod warunkiem występowania produktu w opisie przedmiotu zamówienia oraz po cenie podanej w ofercie, na podstawie której zawarto niniejszą umowę. b) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych 2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni. 2. W nawiązaniu do art. 144 ustawy Zamawiający w przypadku zmniejszenia liczby słuchaczy i pracowników zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 30% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Zamawiający zastrzega również prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA MAKARONU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis DOSTAWA MAKARONU w orientacyjnej ilości 2 200 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15870000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis DOSTAWA PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH w asortymencie w orientacyjnej ilości 2 783 kg
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, M.IN. MĄKA, KASZA, RYŻ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, M.IN. MĄKA, KASZA, RYŻ w orientacyjnej ilości – 3 235 kg
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH w orientacyjnej ilości – 7 050 kg
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)