GuidZP400 |
2d720f6b-e9e5-4618-adde-c5fa811cac9d
|
Biuletyn |
513896-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Błonie
|
Regon |
1327123000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Błonie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05870
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 7253004, 7253006
|
Zamawiajacy fax |
227 253 067
|
Zamawiajacy email |
wzp@umig.blonie.pl
|
Adres strony url |
www.bip.blonie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w Gminie Błonie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInslusion
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.blonie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście, pocztą, kurierem, itp.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
URZĄD MIEJSKI w BŁONIU, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
świadczenie usługi dostępu do Internetu szerokopasmowego dla 183 stanowisk komputerowych w ramach Projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w Gminie Błonie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
|
Numer referencyjny |
WZP.271.11.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Świadczenie usługi dostępu do Internetu szerokopasmowego w dowolnej technologii przez okres 24 miesięcy od dnia 01.09.2017 r. do dnia 31.08.2019 r. dla Beneficjentów Ostatecznych realizowanego przez Gminę Błonie Projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w Gminie Błonie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInslusion, wraz z instalacją, uruchomieniem i serwisem w 183 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach (140 gospodarstw domowych i 43 szt. w 8 instytucjach) na terenie Gminy Błonie.
Zakres zamówienia obejmuje zapewnienie stałego dostępu do Internetu dla 183 lokalizacji wyposażonych w komputery stacjonarne na terenie Gminy Błonie.
Lista lokalizacji Beneficjentów Ostatecznych w ramach Projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w Gminie Błonie” stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Lista zawierająca dokładne adresy (numery domów, mieszkań) przekazana zostanie Wykonawcy wyłonionemu w drodze niniejszego postępowania po podpisaniu umowy. Podanie do publicznej wiadomości bardziej szczegółowych danych nie jest możliwe z uwagi na obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ochronę danych osobowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a). posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że:
a). dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a). wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 1 usługę o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia, tj. wykonanie usługi dostarczania Internetu dla co najmniej 160 odbiorców końcowych.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (zgodnie z art. 22a ustawy Pzp). 2. Zamawiający informuje, iż szczegółowe wymagania odnośnie niniejszych warunków zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 9.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - w pkt. 9.2. lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
Zakresie warunkow udzialu |
a). aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej,
b). Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
c). dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganej przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty wynikające z treści SIWZ, które należy dołączyć do oferty:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
b) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub w przypadku gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego;
c) wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)
d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
f) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (*jeżeli dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe informacje w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi.
1.2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia oraz gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia,
1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy tj. dostarczenie, instalacja, podłączenie Internetu w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności losowych.
1.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją.
1.5. Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego Projektu. Liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
1.6. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia parametrów technicznych usług transmisji danych, związaną z rozwojem funkcjonujących technologii i potrzeb zapewnienia kompatybilności z urządzeniami systemu i sprzętu użytkowników - w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów, bez zmiany wynagrodzenia.
1.7. Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
a). w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),
b). rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
c). Zmiany wynagrodzenia na wniosek Wykonawcy – w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – ewentualna zmiana będzie dotyczyła jedynie osób skierowanych do wykonania przedmiotu Umowy, których wysokość wynagrodzenia jest równa minimalnemu wynagrodzeniu za pracę;
d). Zmiany wynagrodzenia na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego – w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, Zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia z ramienia Wydziału Zamówień Publicznych są: – Iwona Kopczyńska, Agnieszka Kopij (wyjaśnienia odnośnie procedury przetargowej) email: wzp@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67, tel. (22) 725-30-04 wew. 180
|