Protokół ZP/Nr 04/PN/17

Publication date 2017-05-24
End date 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SPZPOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516250-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy artykułów medycznych jedno i wielokrotnego użytku, opatrunków wraz z przylepcami, środków dezynfekcyjnych oraz rękawic medycznych.
2. Szczegółowy przedmiot zamówienia został ujęty w niżej podanych pakietach:
Pakiet 1 - sprzęt medyczny jedno i wielokrotnego użytku
Pakiet 2 - opatrunki, przylepce,
Pakiet 3 - środki dezynfekcyjne
Pakiet 4 - rękawice medyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 323e2a17-9c5d-4bc1-9298-8afaa882c3da
Biuletyn 516250-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SPZPOZ
Regon 63968613200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rycerska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60346
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 648 827
Zamawiajacy fax 618 663 735
Zamawiajacy email przetarg@ratownictwo.med.pl
Adres strony url www.ratownictwo.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ratownictwo.med.pl
Nazwa nadana zamowieniu Protokół ZP/Nr 04/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy artykułów medycznych jedno i wielokrotnego użytku, opatrunków wraz z przylepcami, środków dezynfekcyjnych oraz rękawic medycznych. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia został ujęty w niżej podanych pakietach: Pakiet 1 - sprzęt medyczny jedno i wielokrotnego użytku Pakiet 2 - opatrunki, przylepce, Pakiet 3 - środki dezynfekcyjne Pakiet 4 - rękawice medyczne
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony niniejszej umowy dopuszczają zmiany cen w przypadku: 1. zmiany stawki VAT; 2. zmiany cen urzędowych; Zmiana umowy wymaga wskazania przez Wykonawcę okoliczności mających wpływ na wysokość wartości umowy i uzasadniających dokonanie zmian.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)