GuidZP400 |
80c39529-c4dd-4212-9fcf-180656dcbf91
|
Biuletyn |
515978-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
|
Regon |
61141659000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3645100, 3645124
|
Zamawiajacy fax |
24 3645102, 3645249
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalplock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalplock.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalplock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych – pokój nr 203
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków higieny
|
Numer referencyjny |
PZOZ/DZP/382/21PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 (jednej) sztuce próbek - z każdej pozycji z Pakietu Nr 2.
2.Katalogi/ foldery/ opisy w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwraca się z prośbą o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą – dotyczy Pakietów nr 1-3.
3.Kartę danych technologicznych potwierdzającą parametry oferowanych produktów – dotyczy Pakietu nr 2.
4.Świadectwo jakości PZH lub jednostki równoważnej, potwierdzające, iż wyrób nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka oraz jest przeznaczony dla dzieci – dotyczy Pakietu nr 1 poz. 1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ;
2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy – według załącznika nr 5 do SIWZ.
3.Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ;
Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami w Załączniku nr 2 do SIWZ § 9 ust.2
|
IV 4 4 data |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki higieny dla dzieci, szczegółowy opis, zakres oraz ilość dostaw zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki higieny dla dorosłych, szczegółowy opis, zakres oraz ilość dostaw zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Myjki higieniczne, szczegółowy opis, zakres oraz ilość dostaw zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| |