Dostawa środków higieny

Publication date 2017-05-24
End date 2017-06-01 00:00:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515978-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80c39529-c4dd-4212-9fcf-180656dcbf91
Biuletyn 515978-N-2017
Zamawiajacy nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 61141659000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3645100, 3645124
Zamawiajacy fax 24 3645102, 3645249
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Adres strony url www.szpitalplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalplock.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych – pokój nr 203
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków higieny
Numer referencyjny PZOZ/DZP/382/21PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 (jednej) sztuce próbek - z każdej pozycji z Pakietu Nr 2. 2.Katalogi/ foldery/ opisy w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwraca się z prośbą o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą – dotyczy Pakietów nr 1-3. 3.Kartę danych technologicznych potwierdzającą parametry oferowanych produktów – dotyczy Pakietu nr 2. 4.Świadectwo jakości PZH lub jednostki równoważnej, potwierdzające, iż wyrób nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka oraz jest przeznaczony dla dzieci – dotyczy Pakietu nr 1 poz. 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy – według załącznika nr 5 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ; Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami w Załączniku nr 2 do SIWZ § 9 ust.2
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki higieny dla dzieci, szczegółowy opis, zakres oraz ilość dostaw zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki higieny dla dorosłych, szczegółowy opis, zakres oraz ilość dostaw zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Myjki higieniczne, szczegółowy opis, zakres oraz ilość dostaw zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)