Zakup materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG.

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-02 00:00:00
Instytucja 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wędrzyn
Województwo lubuskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517558-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z produktami równoważnymi tj.
o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do produktów pożądanych (oryginalnych).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty np. certyfikaty/ opis produktu potwierdzające równoważność oferowanych materiałów biurowych wraz z podaniem pozycji z formularza, której dotyczy. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie ( Załącznik nr 8 do SIWZ) , że zaproponowane produkty spełniają te wymagania. Materiały biurowe równoważne (innych firm niż wymienione w specyfikacji) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta.
3. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału.
4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i jej załącznikach, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9bd605e4-be2c-4ced-aaed-31192c37ee49
Biuletyn 517558-N-2017
Zamawiajacy nazwa 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 8052101800000
Zamawiajacy miejscowosc Wędrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 69211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 556 236
Zamawiajacy fax 957 556 222
Zamawiajacy email zp45@wp.pl
Adres strony url www.45wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.45wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Dostep dokumentow zamowienia www.45wog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.45wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 69-211 Wędrzyn, 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie; Kancelaria Jawna bud 33
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG.
Numer referencyjny 38/2017/Wyszk
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z produktami równoważnymi tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do produktów pożądanych (oryginalnych). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty np. certyfikaty/ opis produktu potwierdzające równoważność oferowanych materiałów biurowych wraz z podaniem pozycji z formularza, której dotyczy. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie ( Załącznik nr 8 do SIWZ) , że zaproponowane produkty spełniają te wymagania. Materiały biurowe równoważne (innych firm niż wymienione w specyfikacji) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. 3. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i jej załącznikach, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne".
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia: przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia złoży : wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów dostaw w asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zał. nr 9 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z których każda opiewać będzie na kwotę nie mniejsza niż: 150 000,00 zł brutto. Nie dopuszcza się sumowania wartości dostaw zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 4-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4) Oświadczenie o dostarczeniu wyrobów oznakowanych kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Załącznik nr 7 do SIWZ). 5) Oświadczenie dot. spełnienia wymogów zaoferowanych materiałów równoważnych (Załącznik nr 8 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 6) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 300 000,00 zł brutto; b. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów dostaw w asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zał. nr 9 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z których każda opiewać będzie na kwotę nie mniejsza niż: 150 000,00 zł brutto 7) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca składa zobowiązanie wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o dostarczeniu wyrobów oznakowanych kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Załącznik nr 7 do SIWZ). Oświadczenie dot. spełnienia wymogów zaoferowanych materiałów równoważnych (Załącznik nr 8 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy do magazynu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)