Dostawa bielizny pościelowej, kołder i poduszek do internatów i kwater internatowych.

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-05 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517859-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej, do internatów i kwater internatowych usytuowanych na terenie Warszawy i innych lokalizacji położonych według właściwości Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45d1c4a9-cc23-4b73-8604-9496ff5ec68b
Biuletyn 517859-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
Regon 1126394600805
Zamawiajacy adres ulica ul. Chełmżyńska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-247
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 32 61 010
Zamawiajacy fax 22 32 61 001
Zamawiajacy email warszawa@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja Wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oddział Regionalny w Warszawie AMW, ul. Chełmżyńska 9, 04-247 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny pościelowej, kołder i poduszek do internatów i kwater internatowych.
Numer referencyjny OW-ZP.7720.20.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej, do internatów i kwater internatowych usytuowanych na terenie Warszawy i innych lokalizacji położonych według właściwości Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione . Inne dokumenty: - formularz ofertowy – załącznik do SIWZ; - pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może być zmieniona wyłącznie w niżej określonych przypadkach: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności niedostępności na rynku mebli lub wyposażenia wykazanego w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych mebli lub wyposażenia; Zmiany, o których mowa w pkt. a mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia wyłącznie w przypadku, w którym wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie o co najmniej 10 %. Wzrost wynagrodzenia może zostać wówczas ustalony o nie więcej niż 10 % różnicy w cenie. b) Rezygnacji zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy powoduje, że wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone. c) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności; - wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego o okres wstrzymania realizacji umowy; d) Zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie/zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)