Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
Miejscowość Ropczyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517773-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w okresie 24 miesięcy do siedziby Zamawiającego ZOZ Ropczyce. Dostawy obejmują m. in. wyroby biurowe, papier do drukowania, papier kserograficzny, papier ciągły do drukarek komputerowych, tonery do drukarek laserowych/faksów, płyty kompaktowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 daa69834-ff7c-4160-b2ea-8bcb8fcd3b95
Biuletyn 517773-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
Regon 69069211800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Ropczyce
Zamawiajacy kod pocztowy 39100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 218 616
Zamawiajacy fax 172 218 929
Zamawiajacy email bjbrzoza@interia.pl
Adres strony url www.zozropczyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozropczyce.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZOZ Ropczyce - Sekretariat, ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 54, 39-100 Ropczyce
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Numer referencyjny Zn_2017_10
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w okresie 24 miesięcy do siedziby Zamawiającego ZOZ Ropczyce. Dostawy obejmują m. in. wyroby biurowe, papier do drukowania, papier kserograficzny, papier ciągły do drukarek komputerowych, tonery do drukarek laserowych/faksów, płyty kompaktowe.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa; b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) Zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany wymienione w ust. 3 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Wykonawca, w przypadku, gdy zachodzi sytuacja określona w ust. 1 b), c), składa Zamawiającemu umotywowany wniosek o zmianę należnego mu wynagrodzenia, dołączając kalkulację ceny oferty po zmianach wysokości minimalnego wynagrodzenia lub zasad naliczania składek na ubezpieczenie społeczne wraz z dowodami potwierdzającymi bezpośredni wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia lub składek na ubezpieczenie społeczne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Dokumenty złożone przez Wykonawcę podlegają ocenie i weryfikacji przez Zamawiającego, celem ustalenia czy i o jaką wartość wysokość wynagrodzenia Wykonawcy winno ulec zmianie. 4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; - & 3 ust. 1 Umowy. 6. W przypadku określonym w ust. 5 Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 7. W przypadku określonym w ust. 5 zmiany postanowień Umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy. 8. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpi nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 144 & 1 ust. 1e ustawy. 9. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy. a) Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie. 10. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania – za zgodą obu Stron.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)