Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-02 00:00:00
Instytucja Powiat Zielonogórski
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517685-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup pomocy dydaktycznych dla klas o kierunkach: technik informatyk, technik mechatronik, technik logistyk, technik ekonomista szczegółowo wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90d9d327-3428-4c4c-8409-6f36f703f787
Biuletyn 517685-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Zielonogórski
Regon 97077014900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 527 575
Zamawiajacy fax 684 527 500
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
Adres strony url bip.powiat-zielonogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Zielonogórskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat-zielonogorski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat-zielonogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest fizyczne złożenie oferty w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie przy ulicy Piaskowej 53 w sekretariacie (pokój 104)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie przy ulicy Piaskowej 53, sekretariat (pokój 104)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie
Numer referencyjny CKZiU.042.Z.4.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup pomocy dydaktycznych dla klas o kierunkach: technik informatyk, technik mechatronik, technik logistyk, technik ekonomista szczegółowo wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-06-20T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy pomocy dydaktycznych lub artykułów elektrycznych lub narzędzi o wartości każdej z dostaw co najmniej 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza łączenie różnych pomocy dydaktycznych lub artykułów elektrycznych lub narzędzi w jednej dostawie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, a także w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. V.1 i V.2. SIWZ tj. a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. V.2.2.3. SIWZ,
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium należ wnieść przed terminem składania ofert. 2) O terminie wniesienia wadium decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 3) Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w BGŻ BNP Paribas 93 1600 1156 1848 5780 8000 0003 w tytule wpisując: Wadium w postępowaniu „Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – wadium wnoszone w tej formie powinno zostać dołączone do oferty lub doręczone przed upływem terminu składania ofert do sekretariatu (pok. 104) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Piaskowa 53, 66-100 Sulechów 4) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach. 5) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 6) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: a) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, b) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 7) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń z ich treści musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Powiatu Zielonogórskiego) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 11 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 10) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 lit. b. 13) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 18) W formularzu oferty należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian do umowy, poza zmianami dopuszczalnymi zgodnie z art. 144 ustawy PZP: a. w zakresie zmiany zakresu lub rodzaju świadczenia Wykonawcy, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego, a także w zakresie wiążących się z tym zmian wynagrodzenia Wykonawcy lub terminu realizacji; w szczególności dopuszcza się zmianę jeżeli dostarczenie wymaganego sprzętu jest utrudnione lub niemożliwe, a zaoferowany w zamian sprzęt będzie tańszy lub będzie posiadał lepsze parametry, b. w zakresie terminu realizacji zamówienia, w odniesieniu do całości lub części świadczenia c. w zakresie miejsca dostawy, d. w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiana jest spowodowana zmianą powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności zmianą wysokości podatku od towarów i usług. 2. Propozycję zmiany umowy przedstawia Strona inicjująca zmianę w razie potrzeby przedstawiając uzasadnienie. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)