Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-06 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516779-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301921215
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego na lata 2017 – 2019. 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe. Realizacja zamówienia rozszerzonego uzależniona będzie od wysokości środków finansowych przydzielonych na
ten cel w budżecie Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia z prawem opcji zawiera opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ, tabela, kolumna nr 5 – zamówienie z prawem opcji – możliwość rozszerzenia zakupu o ilości dodatkowe). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli Zamawiający, określając w SIWZ produkt, będący przedmiotem niniejszego postępowania posłużył się wskazaniem konkretnego rozwiązania, w tym zakresie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć zaoferowanie rozwiązania innego producenta aniżeli wskazanego przez Zamawiającego, z tym że oferowany produkt nie może być gorszy jakościowo od wskazanego, musi mieć co najmniej takie same parametry techniczno – eksploatacyjne, posiadać taką samą lub lepszą funkcjonalność oraz musi posiadać gwarancję nie krótszą od gwarancji jakiej udziela wskazany producent. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7cab2b4d-663c-40ad-8602-1b2f57d07fef
Biuletyn 516779-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 69031697000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35036
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 582 192
Zamawiajacy fax 178 582 193
Zamawiajacy email b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
Adres strony url www.podkarpacka.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.podkarpacka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podkarpacka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
Numer referencyjny ZP/19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego na lata 2017 – 2019. 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe. Realizacja zamówienia rozszerzonego uzależniona będzie od wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia z prawem opcji zawiera opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ, tabela, kolumna nr 5 – zamówienie z prawem opcji – możliwość rozszerzenia zakupu o ilości dodatkowe). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli Zamawiający, określając w SIWZ produkt, będący przedmiotem niniejszego postępowania posłużył się wskazaniem konkretnego rozwiązania, w tym zakresie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć zaoferowanie rozwiązania innego producenta aniżeli wskazanego przez Zamawiającego, z tym że oferowany produkt nie może być gorszy jakościowo od wskazanego, musi mieć co najmniej takie same parametry techniczno – eksploatacyjne, posiadać taką samą lub lepszą funkcjonalność oraz musi posiadać gwarancję nie krótszą od gwarancji jakiej udziela wskazany producent. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30192121-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia wg. Załącznika nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz.1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zakresie warunkow udzialu nie
Zakresie kryteriow selekcji nie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi być sporządzona na piśmie, czytelnie, w języku polskim według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Dopuszcza się zastosowanie innej formy graficznej oferty, jednak cała treść zawarta we wzorze oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, musi zostać przeniesiona do formularza oferty składanego przez Wykonawcę. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT ze stawką VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Wspomniana zmiana wynagrodzenia nie wymaga zmiany umowy poprzez sporządzenie pisemnego aneksu. 2. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a także cen jednostkowych może również ulec zmianie w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę b) zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te ma ją wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy ulega podwyższeniu, zgodnie z ust. 2, o udokumentowaną przez Wykonawcę kwotę rzeczywiście poniesionych przez niego kosztów określonych w ust. 2. Ciężar udowodnienia poniesionych kosztów w zakresie, o którym mowa w ust. 2 w całości leży po stronie Wykonawcy. 4. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 następuje co roku, począwszy od drugiego roku kalendarzowego obowiązywania Umowy o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę w poprzednim roku kalendarzowym.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw cząstkowych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)