Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju.

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Miejscowość Krynica - Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517328-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy (zamówienia przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego): nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy
Kody ze słownika CPV:
33140000-3 Materiały medyczne
4. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): nie dotyczy.
5. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: postępowanie zostało podzielone na osiem wyszczególnionych poniżej części (pakietów):
opis części zamówienia:
Pakiet 1 Materiały szewne
Pakiet 2 Materiały szewne
Pakiet 3 Materiały szewne
Pakiet 4 Materiały szewne
Pakiet 5 Materiały szewne
Pakiet 6 Specjalistyczne zestawy chirurgiczne
Pakier 7 Materiały szewne
Pakiet 8 Siatki chirurgiczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c7bc6ea-7593-472f-9f7b-3d386972dcf7
Biuletyn 517328-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Regon 30058700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 142
Zamawiajacy miejscowosc Krynica - Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 33380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 4712807, 4715196
Zamawiajacy fax 184 712 338
Zamawiajacy email zampub@szpital-krynica.pl
Adres strony url www.szpital-krynica.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-krynica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-krynica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnj
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ-Szpital im.dr.J.Dietla w Kryicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142,33-380 Krynica-Zdrój, budynek adminisracji, sekretariat dyrekcji
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
Numer referencyjny SPZOZ-ZP-271-12/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju. We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy (zamówienia przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego): nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Kody ze słownika CPV: 33140000-3 Materiały medyczne 4. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): nie dotyczy. 5. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: postępowanie zostało podzielone na osiem wyszczególnionych poniżej części (pakietów): opis części zamówienia: Pakiet 1 Materiały szewne Pakiet 2 Materiały szewne Pakiet 3 Materiały szewne Pakiet 4 Materiały szewne Pakiet 5 Materiały szewne Pakiet 6 Specjalistyczne zestawy chirurgiczne Pakier 7 Materiały szewne Pakiet 8 Siatki chirurgiczne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoich charakterem przedmiotowi zamówienia osobno dla każdego z pakietów, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostaly wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświdczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(zał. Nr 5 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), 2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (zał. nr 5 do SIWZ) 5 ) próbki 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku okrelonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, jeżeli zachodzą okoliczności: a) zmiany numeru katalogowego produktu. b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. c) zmiany przedmiotowe – produkt zamienny, równoważny. d) zmiany liczby opakowań. e) w przypadku zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT lub innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na realizacje umowy. f) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową przy nie zmienionych cenach. g) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony. h) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego.
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY SZEWNE
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY SZEWNE
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY SZEWNE
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY SZEWNE
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY SZEWNE
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPECJALISTYCZNE ZESTAWY CHIRURGICZNE
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET NR 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY MEDYCZNE
  

Criterion

Kryteria Ocena techiczna jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)