dostawy kaniul dożylnych na potrzeby 5 Wojskowego szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie

Publication date 2017-05-25
End date 2017-06-01 00:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517197-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy kaniul dożylnych na potrzeby 5 Wojskowego szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie.
Kaniula dożylna bezpieczna z portem bocznym umieszczonym nad skrzydełkami mocującymi. Wykonana z poliuretanu wyposażona w automatyczny zatrzask zabezpieczający igłę przed zakłuciem, uruchamiany zaraz po użyciu igły. Kaniula posiadająca łagodnie zwężający się koniec, przejrzysty uchwyt zamykany koreczkiem z hydrofobowym filtrem lub zastawką antyzwrotną ,posiadająca min. 4 paski kontrastujące w RTG, oznaczenie przepływu na opakowaniu jednostkowym. Rozmiary do wyboru( w tym również pediatryczne) przy zamówieniu, rozmiar 18G,20G, dostępny w dwóch długościach (krótka i długa ).
Kaniule posiadające następujące przepływy 14 G minimum 270 ml/min., 16 G minimum 190 ml/min., 17 G minimum 125 ml/min., 18 G dłuższa minimum 95 ml/min., 18 G krótsza minimum 100 ml/min., 20 G krótsza minimum 60 ml/min., 20 G dłuższa minimum 60 ml/min., 22 G minimum 35 ml/min., 24 G minimum 22 ml/min
120000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c47082b3-70bd-46e5-bdf5-98b146692190
Biuletyn 517197-N-2017
Zamawiajacy nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 351506868
Zamawiajacy adres ulica Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126308099
Zamawiajacy fax 126308099
Zamawiajacy email zam.pub@5wszk.com.pl
Adres strony url http://www.5wszk.com.pl/auctions
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://www.5wszk.com.pl/auctions
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.5wszk.com.pl/auctions
Nazwa nadana zamowieniu dostawy kaniul dożylnych na potrzeby 5 Wojskowego szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Numer referencyjny Sprawa nr: 26/ZP /2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy kaniul dożylnych na potrzeby 5 Wojskowego szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie. Kaniula dożylna bezpieczna z portem bocznym umieszczonym nad skrzydełkami mocującymi. Wykonana z poliuretanu wyposażona w automatyczny zatrzask zabezpieczający igłę przed zakłuciem, uruchamiany zaraz po użyciu igły. Kaniula posiadająca łagodnie zwężający się koniec, przejrzysty uchwyt zamykany koreczkiem z hydrofobowym filtrem lub zastawką antyzwrotną ,posiadająca min. 4 paski kontrastujące w RTG, oznaczenie przepływu na opakowaniu jednostkowym. Rozmiary do wyboru( w tym również pediatryczne) przy zamówieniu, rozmiar 18G,20G, dostępny w dwóch długościach (krótka i długa ). Kaniule posiadające następujące przepływy 14 G minimum 270 ml/min., 16 G minimum 190 ml/min., 17 G minimum 125 ml/min., 18 G dłuższa minimum 95 ml/min., 18 G krótsza minimum 100 ml/min., 20 G krótsza minimum 60 ml/min., 20 G dłuższa minimum 60 ml/min., 22 G minimum 35 ml/min., 24 G minimum 22 ml/min 120000 szt.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie sprecyzował warunków w ty zakresie i będzie się opierał na wstępnym oświadczeniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie sprecyzował warunków w ty zakresie i będzie się opierał na wstępnym oświadczeniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie sprecyzował warunków w ty zakresie i będzie się opierał na wstępnym oświadczeniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Brak
Zakresie warunkow udzialu Brak
Zakresie kryteriow selekcji Brak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Brak
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wraz z ofertą. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 1!!!! ewentualnie oświadczenie dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje czyli oświadczenie z pkt 2). Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) Wypełniony Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, W związku z tym, że Zamawiający dokona oceny jakościowej, wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest do złożenia próbki w następującej ilości : G18 długa 20 szt.; G18 krótka 20 szt.. próbki te jako że podlegają ocenie jakościowej stanowią integralną część oferty w związku z tym brak dostarczenia próbek wraz z ofertą będzie skutkować odrzuceniem oferty bez możliwości uzupełnienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określony w SIWZ.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2017-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Pln
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakośc
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)