Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.

Publication date 2017-05-29
End date 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Miejscowość Laszki
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519970-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158900003, 32000003, 155000003, 152000000, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych w częściach. Część 1: Dostawy Warzyw, owoców i jaj; Część 2: Dostawy wędlin i mięsa; Część 3: Dostawy Nabiału; Część 4: Dostawy Mrożonek i konserw rybnych; Część : Dostawy Pieczywa; Część 6: Dostawy pozostałych różnych artykułów spożywczych, sypkich i dżemów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2d03cfd-b1a5-46a3-9fea-ecd38a8b5b4a
Biuletyn 519970-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Regon 65095951200000
Zamawiajacy adres ulica Wysocko
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Laszki
Zamawiajacy kod pocztowy 37543
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 285 357
Zamawiajacy email wysockodps1@domypomocy.pl
Adres strony url nie
Adres strony internetowej nie
Adres strony internetowej narzedzia nie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wysockdps1.domypomocy.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Wysocko 2, 3-543 Laszki
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.
Numer referencyjny DPS-AG-1-271-2-2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów spożywczych w częściach. Część 1: Dostawy Warzyw, owoców i jaj; Część 2: Dostawy wędlin i mięsa; Część 3: Dostawy Nabiału; Część 4: Dostawy Mrożonek i konserw rybnych; Część : Dostawy Pieczywa; Część 6: Dostawy pozostałych różnych artykułów spożywczych, sypkich i dżemów
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W zakresie braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 ustawy o pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub potwierdzenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4) W świetle art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o rzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej(o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust. 5.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a) zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem uowy, którego nie można uniknąć ani któremu nie mgły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki,strajki, ataki terrorystyczne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie; b) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie byłyby możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; d) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art.357 Kodeksu Cywilnego; e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia cen. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art. 34 ust. pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym; f) wystąpienie przesłanek, o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3 i 6
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9;00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wędliny i mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2 b
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik 2 c
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki i konserwy rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik 2 d
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik 2 e
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pozostałe różne artykuły spożywcze sypkie i dżemy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)