DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I AKCESORIÓW

Publication date 2017-05-29
End date 2017-06-06 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518553-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, nieregenerowanych i niepochodzących z odzysku materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, a także akcesoriów do sprzętu drukującego oraz materiałów konserwacyjnych
do sprzętu informatycznego na potrzeby 31BLT w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu oraz odbiór w ramach umowy zużytych w/w materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w zał. nr 5A, 5B i 5C do SIWZ oraz w Formularzu cenowym dla zadań 1-5 – zał. nr 6 A,B,C,D,E do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f829667-2fcc-4439-b600-fe891fd8293e
Biuletyn 518553-N-2017
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny JEDNOSTKA WOJSKOWA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I AKCESORIÓW
Numer referencyjny ZP 37/V/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, nieregenerowanych i niepochodzących z odzysku materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, a także akcesoriów do sprzętu drukującego oraz materiałów konserwacyjnych do sprzętu informatycznego na potrzeby 31BLT w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu oraz odbiór w ramach umowy zużytych w/w materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w zał. nr 5A, 5B i 5C do SIWZ oraz w Formularzu cenowym dla zadań 1-5 – zał. nr 6 A,B,C,D,E do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: (podstawa prawna: §13 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia) ZADANIE NR 1 a) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pozycjach od 16 do 51, od 53 do 150, od 152 do 165, od 170 do 174 formularza cenowego Wykonawca załączy do oferty: 1) Dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego. Dokument o którym mowa musi odnosić się do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Z dokumentu musi wynikać że wydajność zmierzona została według norm ISO/IEC 19798, ISO ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przyznanie dokumentu Wykonawcy musi zostać poprzedzone badaniem wydajności wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pozycjach od 16 do 51, od 53 do 150, od 152 do 165, od 170 do 174 formularza cenowego. 2) Raporty wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (w rozumieniu definicji podmiotu uprawnionego do kontroli jakości określonej w pkt.1) potwierdzające wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych. b) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych w formularzu cenowym Wykonawca załączy do oferty: 1) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcyjny i dystrybucji oferowanych materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001. 2) Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie naruszają praw własnościowych i patentowych producenta urządzeń drukujących do których zostały przeznaczone oraz że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski. ZADANIE NR 2 a) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oryginalnym należy przedłożyć certyfikat niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711oraz ISO/IEC 19798 b) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oryginalnym należy przedłożyć do każdego zaoferowanego produktu równoważnego raport z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot przygotowany zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 19798. c) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych oryginalnym należy załączyć: Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 producenta tonerów w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji lub Certyfikat ISO 9001 producenta tonerów w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji i certyfikat ISO 14001 producenta tonerów w zakresie, wytwarzania i dystrybucji. ZADANIE NR 3 a) zaświadczenie producenta tego wyrobu że jest on fabrycznie nowy i jest wykonany z elementów fabrycznie nowych. ZADANIE NR 4, 5 a) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2010r.-Dz.U. z dnia 03.09.2002r.) - dla produktów, które takie karty posiadają.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu przed upływem terminu składaniem ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a). wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; b). wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 6 do SIWZ; c). aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ; d). stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana treści umowy wymaga pod rygorem nieważności, zgody stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian niniejszej umowy w przypadku wystąpienie okoliczności, których nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy: 1) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz cenie nie wyższej niż wynikająca z zawartej umowy, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt, 2) zamiany poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy (formularz cenowy), w przypadku zaprzestania lub wstrzymania produkcji, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, a cena nie będzie wyższa od ceny zawartej w umowie, 3) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy (formularz cenowy) wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 4) zmiany terminu realizacji umowy (dostaw), w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczności zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, 5) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i uzasadniona jego potrzebami. W przypadku naruszania postanowień umowy przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku opóźnienia w dostawie ponad 7 dni w stosunku do terminu realizacji, dwukrotnie w ciągu czasu trwania umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia o powyższym informacji.
IV 4 4 data 2017-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tusze, tonery, bębny oraz materiały eksploatacyjno - techniczne do sprzętu informatycznego dla sł. Łączności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 – 130 000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w zał. nr 5A do SIWZ oraz w Formularzu cenowym zał. nr 6 A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tonery, tusze do drukarek i ploterów oraz inne akcesoria dla sł. Geograficznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w zał. nr 5B do SIWZ oraz w Formularzu cenowym zał. nr 6 B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tusze i tonery dla Sekcji Wychowawczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w zał. nr 5C do SIWZ oraz w Formularzu cenowym zał. nr 6C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały do sublimacji dla sł. ZLT i LŚB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w Formularzu cenowym zał. nr 6 D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Taśmy do drukarek dla sł. ZLT i LŚB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w zał. nr 6E do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)