Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2017-05-30
End date 2017-06-07 00:00:00
Instytucja Gmina Witnica
Miejscowość Witnica
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521368-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania w postaci nośnika danych z systemem operacyjnym jednego rodzaju. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego w postaci nośnika danych z programem antywirusowym jednego rodzaju.
Część nr 2: 16 zestawów narzędzi sieciowych, 15 sztuk narzędzi uderzeniowych, 11 routerów, 8 sztuk patchpaneli 24 porty jednego, 8 półek na urządzenia 19”, 4 listwy zasilające do szafek 19”, 4 organizery kabli do szafek 19”, 4 zasilacze awaryjne do szafek 19” 15U, 4 punkty dostępowe jednego rodzaju, 4 punkty dostępowe innego rodzaju, 4 modemy, 2 sztuki patchpaneli 24 porty innego rodzaju, 2 półki na urządzenia 19”, listwa zasilająca do szafek 19”, organizer kabli do szafek 19” , wentylator do szafki 19” 42U, 2 telefony VoIP, 10 sztuk materiałów montażowych do szafek 19”, 600 m skrętki UTP kat 5e, 600 sztuk wtyczek RJ45, 20 sztuk modułów keystone UTP RJ45, 5 sztuk podwójnych gniazd UTP RJ45, 16 kompletnych zestawów komputerowy dostosowany do roli serwera, 4 sztuki szaf rack 19'' 15U, 4 przełączniki zarządzalne, drukarka sieciowa, Szafa rack 19” 42U, Zasilacz awaryjny do szafki 19” 42U, 2 Przełączniki zarządzalne 19'', 2 Routery zarządzalne z punktem dostępowym, Router xDSL, modem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5241aa3-ac50-42bf-a59f-de60d4586fb1
Biuletyn 521368-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Witnica
Regon 21096688100000
Zamawiajacy adres ulica Krajowej Rady Narodowej
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Witnica
Zamawiajacy kod pocztowy 66-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 216 446
Zamawiajacy fax 957 515 218
Zamawiajacy email wrg@witnica.pl
Adres strony url www.witnica.pl
Adres strony internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja kształcenia zawodowego w gminie Witnica”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej przez Europejski Fundusz Społeczny, oś priorytetowa 8. Nowoczesna edukacja, działanie 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, poddziałanie 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy 0 966 881 Telefon: +48 95 7216440 Faks: +48 95 7515218 E – mail: urzad@witnica.pl. Zamówienie spełnia także wymagania konieczne dla zachowania zasady konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 w wersji z dnia 19.09.2016 roku. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące dostaw, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych. Tryb: przetarg nieograniczony. Ofertę należy złożyć w języku polskim. Termin składania ofert upływa dnia 07.06.2017 roku o godz. 12.00. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 07.06.2017 roku o godz. 12.15 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Witnica, ul. KRN 6, 66 – 460 Witnica. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą, np. pocztą kurierską, o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wrota.lubuskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrota.lubuskie.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny WI.ZP.271.4.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część nr 1: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania w postaci nośnika danych z systemem operacyjnym jednego rodzaju. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego w postaci nośnika danych z programem antywirusowym jednego rodzaju. Część nr 2: 16 zestawów narzędzi sieciowych, 15 sztuk narzędzi uderzeniowych, 11 routerów, 8 sztuk patchpaneli 24 porty jednego, 8 półek na urządzenia 19”, 4 listwy zasilające do szafek 19”, 4 organizery kabli do szafek 19”, 4 zasilacze awaryjne do szafek 19” 15U, 4 punkty dostępowe jednego rodzaju, 4 punkty dostępowe innego rodzaju, 4 modemy, 2 sztuki patchpaneli 24 porty innego rodzaju, 2 półki na urządzenia 19”, listwa zasilająca do szafek 19”, organizer kabli do szafek 19” , wentylator do szafki 19” 42U, 2 telefony VoIP, 10 sztuk materiałów montażowych do szafek 19”, 600 m skrętki UTP kat 5e, 600 sztuk wtyczek RJ45, 20 sztuk modułów keystone UTP RJ45, 5 sztuk podwójnych gniazd UTP RJ45, 16 kompletnych zestawów komputerowy dostosowany do roli serwera, 4 sztuki szaf rack 19'' 15U, 4 przełączniki zarządzalne, drukarka sieciowa, Szafa rack 19” 42U, Zasilacz awaryjny do szafki 19” 42U, 2 Przełączniki zarządzalne 19'', 2 Routery zarządzalne z punktem dostępowym, Router xDSL, modem.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 58204,59
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wykonawcy mogą składać oferty osobno w odniesieniu do każdej, wskazanej wyżej części zamówienia lub kilku takich części. Modernizacja kształcenia zawodowego dotyczy Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy, dla którego Gmina Witnica jest organem prowadzącym i w skład którego wchodzą dwie szkoły prowadzące edukację zawodową: Technikum i Zasadnicza Szkoła Zawodowa. Oprogramowanie i sprzęt mają być dostarczone do Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy. 6. Zasady składania oferty równoważnej: - Przedmiot zamówienia określono w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz powszechnie znanych w branży IT standardów, które mogą posługiwać się w niektórych miejscach przykładowymi znakami towarowymi, patentami lub pochodzeniem, co nie utrudnia jednak uczciwej konkurencji. - We wszystkich miejscach niniejszej SIWZ, w których ewentualnie użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach, co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez ewentualne użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. - Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie za pomocą dowolnych środków dowodowych, że oferowane przez niego dostawy (materiały) lub usługi, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiotowe zamówienie zostanie wykonane z zastosowaniem rozwiązań wskazanych bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia, czyli bez zastosowania rozwiązań równoważnych albo z zastosowaniem rozwiązań równoważnych zostanie złożone wraz z ofertą. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 1. W razie złożenia oświadczenia, ze wskazaniem na zastosowanie rozwiązań równoważnych wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich równoważność co do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. Zamiana materiałów, rozwiązań na etapie wykonawstwa bez uprzedniego wskazania na stosowanie zamienników (rozwiązań lub produktów równoważnych) w ofercie będzie dopuszczalne jedynie w wyjątkowych, szczególnie uzasadnionych przypadkach, za wyraźną zgodą Zamawiającego. - Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Domniemanie w razie sytuacji spornej lub niejednoznacznej: Zamawiający zakłada zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań wskazanych bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 12) – 23) ustawy PZP oraz art. 24 ust. 5 pkt 3), zgodnie z którym z postępowania wyklucza się: a. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; b. Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: i. o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, ze zmianami) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. Poz. 176), i. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny, ii. skarbowe, iii. o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769); c. Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. 2 powyżej; d. Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; e. Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; f. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g. Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; h. Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu; i. Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 
 j. Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544); k. Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. l. Wykonawców, w przypadku jeżeli ci wykonawcy lub ich urzędujący członkowie ich organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnicy spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusze w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenci, uprawnieni do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2) – 4) ustawy PZP z: i. zamawiającym, ii. osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego, iii. członkami komisji przetargowej, iv. osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a - chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu. Osobami biorącymi udział w postępowaniu są: p. Dariusz Jaworski, a także: Beata Zborowska, Agnieszka Cwojdzińska, Katarzyna Domarecka i Jarosław Myśko. Nazwiska ww. osób mogą ulec zmianie w toku postępowania, o czym Wykonawcy zostaną powiadomieni. Relacje określone w art. 17 ust. 1 pkt 2) – 4) ustawy PZP dotyczą, cyt.: "2) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;".
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 
ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie 
wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt. 1 i 2 powyżej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W takim przypadku do oferty lub przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dołączyć należy umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej: zobowiązanie do wspólnej realizacji zamówienia publicznego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin udzielonej rękojmi lub gwarancji, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ winny być spełnione przez Wykonawców wspólnych łącznie. Należy zaznaczyć jednocześnie w ofercie, który z Wykonawców odpowiada za spełnienie, jakich warunków SIWZ. Wszelka wymiana pism, korespondencji w imieniu Wykonawców wspólnych dokonywana jest przez pełnomocnika. Zamawiający kieruje wszelką informację i korespondencję do pełnomocnika wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 6. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jedno wspólne oświadczenie albo osobne oświadczenia. Żaden z wykonawców składających ofertę wspólną nie może podlegać wykluczeniu. 7. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 8. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 10. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie (wspólnie). 12. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. zawarte w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 13. Dokumenty o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r., inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. W niniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje możliwość zastosowania „procedury odwróconej”, zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP. Oznacza to, iż Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 15. Ofertę należy złożyć przy użyciu wypełnionego i podpisanego Formularza oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 16. Wykonawcy zagraniczni składają oświadczenia i dokumenty zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zaakceptował wzór umowy, składając w tym zakresie stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu oferty, a w przypadku dokonania przez zamawiającego wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej – zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach. 
 3. W projekcie umowy zawarto jednoznaczne postanowienia umowne, które określają zakres możliwych zmian, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć Zamawiający może odstąpić od realizacji zamówienia, w ciągu 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części zamówienia. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie: 1) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, na warunkach określonych w art. 145 lub w pozostałych okolicznościach przewidzianych postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) niewykonania przedmiotu umowy w terminie wskazanym w § 3 ust. 1. W takim przypadku oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone w terminie 4 dni od dnia, w którym świadczenie powinno być spełnione. 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Umowa może być rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nienależytego jej wykonywania, a w szczególności wykonywania umowy niezgodnie z rozdziałem III. „Opis przedmiotu zamówienia” SIWZ, na podstawie którego złożono ofertę realizacji jej przedmiotu, po wcześniejszym pisemnym wezwaniu Wykonawcy do wykonywania umowy w sposób prawidłowy w odpowiednim terminie, nie dłuższym jednak niż 3 dni. 4. Gdyby na etapie realizacji zamówienia okazało się, że zaoferowany sprzęt nie jest już produkowany, wykonawca może dostarczyć inny sprzęt pod warunkiem parametrów nie niższych niż zaoferowane. Powyższe wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie przewiduje się: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4) udzielania zaliczek na realizację zamówienia, 5) składania ofert wariantowych, 6) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP. 2. Wykonawcy mający miejsce zamieszkania lub siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie oświadczenia i dokumenty wystawione w kraju ich miejsca zamieszkania lub siedziby w sposób przewidziany przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wymaganych oświadczeń lub dokumentów, zastępuje się je odpowiednio oświadczeniem lub dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności (obowiązywania) oświadczeń lub dokumentów wykonawców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej są takie same jak terminy przewidziane dla wykonawców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę w granicach Rzeczypospolitej Polskiej.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania w postaci nośnika danych z systemem operacyjnym jednego rodzaju. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego w postaci nośnika danych z programem antywirusowym jednego rodzaju.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9579,32
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA! W razie niejednoznacznego wpisania albo braku wpisania w formularzu oferty terminu płatności faktury albo wpisania innego terminu dla części nr 1 i innego dla części nr 2 Zamawiający uzna, że termin ten wynosi 30 dni (dla części, na którą wykonawca złoży ofertę), tj. przyjmie rozwiązanie najmniej korzystne dla Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis Część nr 1: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania w postaci nośnika danych z systemem operacyjnym jednego rodzaju. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa 16 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego w postaci nośnika danych z programem antywirusowym jednego rodzaju.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2: 16 zestawów narzędzi sieciowych, 15 sztuk narzędzi uderzeniowych, 11 routerów, 8 sztuk patchpaneli 24 porty jednego, 8 półek na urządzenia 19”, 4 listwy zasilające do szafek 19”, 4 organizery kabli do szafek 19”, 4 zasilacze awaryjne do szafek 19” 15U, 4 punkty dostępowe jednego rodzaju, 4 punkty dostępowe innego rodzaju, 4 modemy, 2 sztuki patchpaneli 24 porty innego rodzaju, 2 półki na urządzenia 19”, listwa zasilająca do szafek 19”, organizer kabli do szafek 19” , wentylator do
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48625,27
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA! W razie niejednoznacznego wpisania albo braku wpisania w formularzu oferty terminu płatności faktury albo wpisania innego terminu dla części nr 1 i innego dla części nr 2 Zamawiający uzna, że termin ten wynosi 30 dni (dla części, na którą wykonawca złoży ofertę), tj. przyjmie rozwiązanie najmniej korzystne dla Wykonawcy.
Zalacznik krotki opis Część nr 2: 16 zestawów narzędzi sieciowych, 15 sztuk narzędzi uderzeniowych, 11 routerów, 8 sztuk patchpaneli 24 porty jednego, 8 półek na urządzenia 19”, 4 listwy zasilające do szafek 19”, 4 organizery kabli do szafek 19”, 4 zasilacze awaryjne do szafek 19” 15U, 4 punkty dostępowe jednego rodzaju, 4 punkty dostępowe innego rodzaju, 4 modemy, 2 sztuki patchpaneli 24 porty innego rodzaju, 2 półki na urządzenia 19”, listwa zasilająca do szafek 19”, organizer kabli do szafek 19” , wentylator do szafki 19” 42U, 2 telefony VoIP, 10 sztuk materiałów montażowych do szafek 19”, 600 m skrętki UTP kat 5e, 600 sztuk wtyczek RJ45, 20 sztuk modułów keystone UTP RJ45, 5 sztuk podwójnych gniazd UTP RJ45, 16 kompletnych zestawów komputerowy dostosowany do roli serwera, 4 sztuki szaf rack 19'' 15U, 4 przełączniki zarządzalne, drukarka sieciowa, Szafa rack 19” 42U, Zasilacz awaryjny do szafki 19” 42U, 2 Przełączniki zarządzalne 19'', 2 Routery zarządzalne z punktem dostępowym, Router xDSL, modem.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)