Zakup i dostawa urządzeń drukujących.

Publication date 2017-05-31
End date 2017-06-08 00:00:00
Instytucja Prokuratura Krajowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521841-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Zamawiającego, określonych w załącznikach nr 1A i 1B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem, na wybraną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
Część I zamówienia:
Zakup i dostawa drukarki laserowej wysokonakładowej format A4 – 1 szt.
1) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona wyposażenia urządzenia we wszelkie materiały eksploatacyjne, które niezbędne są do drukowania.
2) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona dostawy i wniesienia urządzeń do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
3) Urządzenie winno spełniać normy Energy Star oraz CE.
Część II zamówienia:
Zakup i dostawa drukarki – adresarki do kopert – 15 szt.
1) Urządzenie umożliwi drukowanie adresów, grafik, kodów kreskowych lub innych informacji na nietypowych dokumentach pod względem formatu i grubości (koperty, zwrotki, pocztówki, foldery, ulotki).
2) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona wyposażenia urządzenia we wszelkie materiały eksploatacyjne, które niezbędne są do drukowania.
3) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona dostawy i wniesienia urządzeń do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
4) Urządzenia winny spełniać normy Energy Star oraz CE.

2. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 20 dni od dnia podpisania umowy.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Prokuratura Krajowa w Warszawie, ul. Rakowiecka 26/30.
4. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PK XF 261.12.2017.
5. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla niniejszego przedmiotu zamówienia:
• 30232100-5 Drukarki i plotery
6. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowane przez Wykonawcę urządzenia wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego lub oprogramowania równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia urządzeń wraz z oprogramowaniem będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia w terminie 3 dni na okres co najmniej 3 dni zestawu urządzeń zaoferowanych w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków:
1) testowanie zaoferowanych urządzeń przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy),
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania urządzeń osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty,
3) przedmiotem testów będzie kompletny zestaw urządzenia, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy,
4) urządzenie dostarczone do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu lub niekompletność podczas testów dyskwalifikuje urządzenie. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3025b9c8-04a6-4bc1-9a8c-7f0952fee2ef
Biuletyn 521841-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Krajowa
Regon 363918998
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 26/30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 12 51 390
Zamawiajacy fax 22 12 51 313
Zamawiajacy email Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl
Adres strony url www.pk.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z zapisami SIWZ, rozdział X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Krajowa, ul. Rakowiecka 26/30, 02528 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzeń drukujących.
Numer referencyjny PK XF 261.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Zamawiającego, określonych w załącznikach nr 1A i 1B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem, na wybraną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Część I zamówienia: Zakup i dostawa drukarki laserowej wysokonakładowej format A4 – 1 szt. 1) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona wyposażenia urządzenia we wszelkie materiały eksploatacyjne, które niezbędne są do drukowania. 2) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona dostawy i wniesienia urządzeń do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3) Urządzenie winno spełniać normy Energy Star oraz CE. Część II zamówienia: Zakup i dostawa drukarki – adresarki do kopert – 15 szt. 1) Urządzenie umożliwi drukowanie adresów, grafik, kodów kreskowych lub innych informacji na nietypowych dokumentach pod względem formatu i grubości (koperty, zwrotki, pocztówki, foldery, ulotki). 2) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona wyposażenia urządzenia we wszelkie materiały eksploatacyjne, które niezbędne są do drukowania. 3) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona dostawy i wniesienia urządzeń do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 4) Urządzenia winny spełniać normy Energy Star oraz CE. 2. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 20 dni od dnia podpisania umowy. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Prokuratura Krajowa w Warszawie, ul. Rakowiecka 26/30. 4. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PK XF 261.12.2017. 5. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla niniejszego przedmiotu zamówienia: • 30232100-5 Drukarki i plotery 6. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowane przez Wykonawcę urządzenia wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego lub oprogramowania równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia urządzeń wraz z oprogramowaniem będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego dostarczenia w terminie 3 dni na okres co najmniej 3 dni zestawu urządzeń zaoferowanych w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków: 1) testowanie zaoferowanych urządzeń przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy), 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania urządzeń osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty, 3) przedmiotem testów będzie kompletny zestaw urządzenia, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy, 4) urządzenie dostarczone do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu lub niekompletność podczas testów dyskwalifikuje urządzenie. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum jedną dostawą o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy) – dotyczy części II.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (załącznik nr 8 do SIWZ, dotyczy części II) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Rozdział IV SIWZ: 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 15. Dokument, o którym mowa w pkt 14, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 15 stosuje się.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 10. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 2) nastąpi zaprzestanie produkcji przez producenta Sprzętu modelu wskazanego w ofercie WYKONAWCY w zakresie Przedmiotu Umowy; WYKONAWCA wówczas zobowiązany będzie dostarczyć model Sprzętu, zastępujący w ofercie producenta model, wskazany w ofercie WYKONAWCY. Model ten musi posiadać cechy i funkcjonalności nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu i których nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy o ile wartość, której dotyczy zmiana nie przekracza 50 % wartości zamówienia; 4) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy; 5) zmiany miejsca dostawy, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc, w szczególności w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów ZAMAWIAJĄCEGO.
IV 4 4 data 2017-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa drukarki laserowej wysokonakładowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa drukarki laserowej wysokonakładowej format A4 – 1 szt. 1) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona wyposażenia urządzenia we wszelkie materiały eksploatacyjne, które niezbędne są do drukowania. 2) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona dostawy i wniesienia urządzeń do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3) Urządzenie winno spełniać normy Energy Star oraz CE.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa drukarki – adresarki do kopert
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa drukarki – adresarki do kopert – 15 szt. 1) Urządzenie umożliwi drukowanie adresów, grafik, kodów kreskowych lub innych informacji na nietypowych dokumentach pod względem formatu i grubości (koperty, zwrotki, pocztówki, foldery, ulotki). 2) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona wyposażenia urządzenia we wszelkie materiały eksploatacyjne, które niezbędne są do drukowania. 3) W ramach realizacji umowy Wykonawca dokona dostawy i wniesienia urządzeń do siedziby Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 4) Urządzenia winny spełniać normy Energy Star oraz CE.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)