Dostawa sprzętu powszechnego użytku Służby Żywnościowej

Publication date 2017-05-31
End date 2017-06-09 00:00:00
Instytucja 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522075-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 397110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi jednorazową dostawę sprzętu powszechnego użytku Służby Żywnościowej.
2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę fabrycznie nowego następującego asortymentu: pojemniki z polipropylenu, pojemniki ze stali nierdzewnej, ekspozytory na pojemniki, regały magazynowe, naświetlacze szufladowe, termometry cyfrowe, szczypce, zestawy noży, półmiski, wazy, serwisy obiadowe, kawowe, patery, sita, cedzaki, obieraki, stoły z basenem, podgrzewacze elektryczne, napełniacze, wskaźniki temperatury, termo-higrometry, baterie umywalkowe, wózki kelnerskie, transportowe, wagi, solniczki, pieprzniczki, korki do karafek, patelnie, termosy transportowe, wanny przecedzakowe, tarki, filiżanki, lejki, gęsiarki, ubijaki, podgrzewacze, dozowniki, łyżki widelce, łyżeczki, noże stołowe, widelczyki do ciast, bulionówki, rękawice ochronne, warniki, gałkownice, europalety, tłuczki stalowe, taborety gazowe, krajalnice, kociołki elektryczne, dystrybutory wody, zmywarka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również specyfikację ilościową określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej oraz arkusz umożliwiający określenie zaproponowanej gwarancji i identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia (wybrane pozycje).
4. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.) – nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. W przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5. W stosunku do asortymentu określonego w poz.: 33 (Regał magazynowy półki pełne, skręcany), 34 (Naświetlacz szufladowy do powierzchniowego odkażania jaj), 61 (Stół z basenem 1-komorowym spawany 1000x700x850 mm), 62 (Stół z basenem 2-komorowym spawany 1200x700x850 mm), 63 (Stół przyścienny z półką 1200x600x850 mm skręcany wykonany ze stali nierdzewnej), 64 (Podgrzewacz elektryczny GN 1/1, wanna z tworzywa odpornego na wysokie temperatury), 65 (Napełniacz dwu otworowy montowany do ściany ze spryskiwaczem i wylewką), 73 (Wózek na kołach pneumatycznych (pompowanych) o średnicy 280-300 mm), 74 (Waga platformowa 550x420 mm), 75 (Waga pomocnicza, dwa wyświetlacze ciekłokrystaliczne z podświetleniem), 83 (Termos transportowy wykonany ze stali nierdzewnej z pokrywą z silikonową), 84 (Termos stołowy z pompką, pokrywa i uchwyt wykonane z polipropylenu), 94 (Podgrzewacz elektryczny z kociołkami do zup), 107 (Taboret gazowy wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w palnik 9kW), 108 (Krajalnica żywności), 109 (Kociołek elektryczny wyposażony w pojemnik na zupy), 110 (Dystrybutor wody stojący, stacjonarny, napełniany butlami 18,9 litra), 111 (Zmywarka do zabudowy) Wykonawca udziela gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producenta. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 3 SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyn służby żywnościowej: ul. Lwowska 5, Rzeszów. W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia.
7. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.
9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0750e9f-66f4-422a-920f-921b973a778e
Biuletyn 522075-N-2017
Zamawiajacy nazwa 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Regon 18069037300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 11 B
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 15 56 59
Zamawiajacy fax 261 15 63 85
Zamawiajacy email zamowienia34wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.34wog.wp.mil
Adres strony internetowej Nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.34wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu powszechnego użytku Służby Żywnościowej
Numer referencyjny ZP/35/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi jednorazową dostawę sprzętu powszechnego użytku Służby Żywnościowej. 2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę fabrycznie nowego następującego asortymentu: pojemniki z polipropylenu, pojemniki ze stali nierdzewnej, ekspozytory na pojemniki, regały magazynowe, naświetlacze szufladowe, termometry cyfrowe, szczypce, zestawy noży, półmiski, wazy, serwisy obiadowe, kawowe, patery, sita, cedzaki, obieraki, stoły z basenem, podgrzewacze elektryczne, napełniacze, wskaźniki temperatury, termo-higrometry, baterie umywalkowe, wózki kelnerskie, transportowe, wagi, solniczki, pieprzniczki, korki do karafek, patelnie, termosy transportowe, wanny przecedzakowe, tarki, filiżanki, lejki, gęsiarki, ubijaki, podgrzewacze, dozowniki, łyżki widelce, łyżeczki, noże stołowe, widelczyki do ciast, bulionówki, rękawice ochronne, warniki, gałkownice, europalety, tłuczki stalowe, taborety gazowe, krajalnice, kociołki elektryczne, dystrybutory wody, zmywarka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również specyfikację ilościową określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej oraz arkusz umożliwiający określenie zaproponowanej gwarancji i identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia (wybrane pozycje). 4. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.) – nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. W przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. W stosunku do asortymentu określonego w poz.: 33 (Regał magazynowy półki pełne, skręcany), 34 (Naświetlacz szufladowy do powierzchniowego odkażania jaj), 61 (Stół z basenem 1-komorowym spawany 1000x700x850 mm), 62 (Stół z basenem 2-komorowym spawany 1200x700x850 mm), 63 (Stół przyścienny z półką 1200x600x850 mm skręcany wykonany ze stali nierdzewnej), 64 (Podgrzewacz elektryczny GN 1/1, wanna z tworzywa odpornego na wysokie temperatury), 65 (Napełniacz dwu otworowy montowany do ściany ze spryskiwaczem i wylewką), 73 (Wózek na kołach pneumatycznych (pompowanych) o średnicy 280-300 mm), 74 (Waga platformowa 550x420 mm), 75 (Waga pomocnicza, dwa wyświetlacze ciekłokrystaliczne z podświetleniem), 83 (Termos transportowy wykonany ze stali nierdzewnej z pokrywą z silikonową), 84 (Termos stołowy z pompką, pokrywa i uchwyt wykonane z polipropylenu), 94 (Podgrzewacz elektryczny z kociołkami do zup), 107 (Taboret gazowy wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w palnik 9kW), 108 (Krajalnica żywności), 109 (Kociołek elektryczny wyposażony w pojemnik na zupy), 110 (Dystrybutor wody stojący, stacjonarny, napełniany butlami 18,9 litra), 111 (Zmywarka do zabudowy) Wykonawca udziela gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producenta. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 3 SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyn służby żywnościowej: ul. Lwowska 5, Rzeszów. W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia. 7. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia. 9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy
Cpv glowny przedmiot 39711000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w Formularzu oferty, z zastrzeżeniem, że termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 25 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy), gdzie za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Termin realizacji zamówienia liczony w dniach od zawarcia umowy stanowił będzie jednocześnie podstawę do oceny ofert na podstawie trzeciego z kryteriów oceny ofert – najkrótszy termin realizacji – 25% (patrz: Rozdz. XV ust. 1 pkt 2). 3. Umowa z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia zawarta zostanie niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z uwzględnieniem przepisów ustawy Pzp (w szczególności art. 94 ust. 1 pkt 2, art. 94 ust.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem, że zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy - Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej. W związku z powyższym nie żąda się oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem, dowód wnieisenia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/35/2017, NIP [Wykonawcy]).
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 12 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na wybrany asortyment
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)